Admix lanceert nieuwe website én nieuwe visie op B2B
- B2b
- 2 okt 2014 @ 08:12
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 2 okt 2014 @ 08:12
- Redactie B2B
B2B-bureau Admix uit Rotterdam lanceert vanuit een nieuwe visie een vernieuwde website. In een tijd waarin oude verdienmodellen niet meer werken, moeten organisaties volgens Admix durven veranderen. Jezelf opnieuw uitvinden als bedrijf, en dus ook als bureau.
Volgens Admix berust merkgedreven ondernemen op drie pijlers: het merk betekenis geven, tot leven brengen en laten renderen. Dit komt terug in de nieuwe aanpak. ‘We hebben onze diensten bewust in deze drie onderdelen opgesplitst. Van merkbeleving in de eerste pijler tot zeer concreet en meetbaar in de laatste,’ vertelt managing director Michel de Bruin. ‘Juist nu zoeken veel bedrijven naar richting. Een sterke merkbelofte daagt uit en brengt bezieling in de organisatie. Niet voor niets doen we dit jaar meer Merkworkshops dan ooit met directies van bedrijven. Noem het zingeving. Maar daarnaast zul je als bureau in toenemende mate moeten kunnen opereren op het snijvlak van communicatie en techniek.
Creativiteit blijft in mijn beleving altijd het vertrekpunt van een sterk merk. Maar het bedenken van het ‘grote idee’ staat niet meer op zichzelf. Dit moet je in deze tijd direct vertalen naar en toetsen aan de specifieke en technische mogelijkheden van alle kanalen’. Voor Admix een reden om vorig jaar de organisatie onder de loep te nemen en op te delen in acht specialismen. Van merk en concept tot contentmarketing en pr. ‘Bij de medewerkers zorgt dit voor meer verdieping en ontwikkeling,’aldus Michel de Bruin. ‘Klanten vinden het bovendien prettig om direct contact te hebben met creatieven en specialisten. Soms inzoomend op één specifiek onderwerp. We werken dus heel laagdrempelig en dat bevalt ons en de klanten uitstekend.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing