Antonio Rodriguez directielid A-ware Food Group
- B2b
- 28 okt 2014 @ 15:15
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 28 okt 2014 @ 15:15
- Redactie B2B
Antonio Rodriguez treedt met ingang van 1 januari 2015 toe tot de directie van A-ware Food Group. Als CFO wordt hij eindverantwoordelijk voor onder meer Financiën en ICT en mede verantwoordelijk voor de strategie van dit familiebedrijf. A-ware Food Group is gespecialiseerd in het rijpen, versnijden, verpakken en transporteren van kaas. Dit oer-Hollandse familiebedrijf heeft de ambitie om uit te groeien tot de meest gewaardeerde ketenpartner in food- en agri in Europa. Daarnaast zijn zij ook in toenemende mate buiten Europa actief.
'Antonio Rodriguez heeft veel ervaring met financiële functies binnen foodbedrijven en familiebedrijven.'aldus Jan Anker, CEO van A-ware Food Group. 'Daarnaast sluit zijn ervaring met het efficiënter organiseren van financiële en administratieve processen logisch aan op onze strategie om kostenbewust te werken en als ketenregisseur optimaal in te spelen op de wensen van onze klanten. Met de komst van Antonio Rodriguez is het directieteam weer compleet.'
Antonio Rodriguez ziet veel mogelijkheden om met zijn ervaring op het gebied van Finance & Control en het optimaliseren van financiële processen het vierhoofdige directieteam te versterken. 'Ik zie het als een uitdaging om mijn ervaring in te zetten om samen met het directieteam verder te bouwen aan de continuïteit en gezonde groei van dit mooie familiebedrijf.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing