Antonio Rodriguez directielid A-ware Food Group

Antonio Rodriguez directielid A-ware Food Group
  • B2b
  • 28 okt 2014 @ 15:15
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Antonio Rodriguez treedt met ingang van 1 januari 2015 toe tot de directie van A-ware Food Group. Als CFO wordt hij eindverantwoordelijk voor onder meer Financiën en ICT en mede verantwoordelijk voor de strategie van dit familiebedrijf. A-ware Food Group is gespecialiseerd in het rijpen, versnijden, verpakken en transporteren van kaas. Dit oer-Hollandse familiebedrijf heeft de ambitie om uit te groeien tot de meest gewaardeerde ketenpartner in food- en agri in Europa. Daarnaast zijn zij ook in toenemende mate buiten Europa actief.

'Antonio Rodriguez heeft veel ervaring met financiële functies binnen foodbedrijven en familiebedrijven.'aldus Jan Anker, CEO van A-ware Food Group. 'Daarnaast sluit zijn ervaring met het efficiënter organiseren van financiële en administratieve processen logisch aan op onze strategie om kostenbewust te werken en als ketenregisseur optimaal in te spelen op de wensen van onze klanten. Met de komst van Antonio Rodriguez is het directieteam weer compleet.'

Antonio Rodriguez ziet veel mogelijkheden om met zijn ervaring op het gebied van Finance & Control en het optimaliseren van financiële processen het vierhoofdige directieteam te versterken. 'Ik zie het als een uitdaging om mijn ervaring in te zetten om samen met het directieteam verder te bouwen aan de continuïteit en gezonde groei van dit mooie familiebedrijf.'

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken