Ebury kiest Adrichem als Country Manager Nederland
- B2b
- 23 okt 2014 @ 10:48
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 23 okt 2014 @ 10:48
- Redactie B2B
Ebury, de groeiende Engelse financiële dienstverlener die zich vooral richt op het mkb, heeft Rob Adrichem aangesteld als Country Manager voor Nederland. Bij Ebury, dat recent een vestiging in Amsterdam heeft geopend, zal Adrichem zich richten op de realisatie van groei en het vergroten van marktaandeel binnen het midden- en kleinbedrijf.
Rob Adrichem (52) brengt een ervaring van zo’n 25 jaar in de financiële dienstverlening met zich mee. Voor zijn aanstelling bij Ebury was hij Director Global Banking & Markets bij The Royal Bank of Scotland. Hiervoor vervulde hij gedurende acht jaar verschillende functies bij ABN AMRO zoals Corporate Director en Vice President. Eerder was hij tien jaar Senior Broker bij financieel handelshuis Haighton & Ruth.
'In de huidige markt constateren wij dat een aantal grote traditionele banken niet in staat is om in te spelen op de individuele financiële behoeften van internationaal opererende kleinere ondernemingen.' zegt Rob Adrichem. 'Bij Ebury ben ik met mijn team door korte lijnen en een persoonlijke benadering wel in staat om dit voor onze klanten te realiseren. Ebury is een ondernemend bedrijf dat zich onderscheidt door een hoog serviceniveau. Dit is een benadering waar ik me prima in kan vinden. Voor Ebury ligt er in Nederland een enorme markt en ik ga deze uitdaging met veel plezier aan.'
Adrichem zal rapporteren aan Salvador García Andres, CEO en oprichter van Ebury: 'Met de aanstelling van Rob halen we een zeer ervaren bankier en broker binnen wiens profiel past binnen onze ambitie om snel te groeien in de Nederlandse markt. Wij zijn ervan overtuigd dat Rob de juiste expertise heeft om mkb-ers te helpen bij het realiseren van internationale groei.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing