GX Software weer in Gartners Magic Quadrant
- B2b
- 15 okt 2014 @ 09:14
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 15 okt 2014 @ 09:14
- Redactie B2B
GX Software is opgenomen in het ‘Magic Quadrant for Web Content Management’ van Gartner. Gartner is een toonaangevend Amerikaans onderzoeks- en adviesbureau dat jaarlijks WCM-leveranciers op een rij zet. GX Software – de enige Nederlandse partij in het Magic Quadrant – is nu voor de vierde achtereenvolgende keer opgenomen in het rapport.
Volgens GX Software is deze vierde plaatsing een erkenning voor zijn marktvisie en innovatieve producten. ‘De toekomst van online marketing ligt in het aanbieden van gepersonaliseerde ervaringen over alle online kanalen heen’, aldus Willem Rossieau, CEO van GX Software. ‘Op die visie zijn de roadmaps van onze producten geënt. De nieuwe technologie die wij bieden om online kanalen te personaliseren op basis van individuele profielen, biedt onze klanten de mogelijkheid anderen te overtreffen in de snel groeiende online economie.’
GX Software blinkt uit in gebruikersgemak
Behalve het creëren van gepersonaliseerde ervaringen voor online bezoekers aan de voorkant, maken de producten van GX Software het werk van gebruikers aan de achterkant ook heel gemakkelijk. Marketeers en redacteuren die ermee werken (zoals VARA, Nationale-Nederlanden en Ajax), roemen het gebruiksgemak en de snelheid waarmee ze online kanalen kunnen verbeteren, aldus GX Software.
Strategisch belang van het Magic Quadrant
Voor ondernemingen is de keuze voor een geschikt WCM-systeem een belangrijk strategisch besluit, aangezien deze bijdraagt aan het realiseren van hun online doelen. Daarom vertrouwen veel bedrijven op het rapport van Gartner bij het uitzoeken van een WCM-leverancier.
Over het Magic Quadrant
Het ‘Magic Quadrant for Web Content Management’ geeft een goed totaalbeeld van het onderzoek naar de internationale WCM-markt. Gartner beoordeelt WCM-verkopers op twee criteria: Completeness of Vision en Ability to Execute. Op basis daarvan worden ze ingedeeld als Leader, Challenger, Visionary of Niche Player. Het ‘Magic Quadrant for Web Content Mangement 2014’ kan hier worden geraadpleegd.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing