Xerox sluit overeenkomst voor uitbreiding CIC

 Xerox sluit overeenkomst voor uitbreiding CIC
  • B2b
  • 21 okt 2014 @ 08:17
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Zakelijk

Xerox heeft een overeenkomst getekend voor de uitbreiding van het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence in de hele organisatie in Europa. Het KPN Customer Experience Team draagt zorg voor de projectuitvoering en de hosting gebeurt vanuit de state of the art KPN datacenters.

'Met deze stap kunnen wij de Europese groei van onze klanten optimaal ondersteunen. Zij kunnen nu nog sneller beschikken over onze nieuwste oplossingen,' zegt Robèrt van Diem, MD van Xerox Customer Business Process Outsourcing (CBPO) Europa. 

Xerox maakt al langere tijd gebruik van nieuwe technologie om de inkomende en uitgaande klantinteracties te optimaliseren. De samenwerking met Interactive Intelligence en KPN is daarbij zeer belangrijk.

Leon van Adrichem, CIO van Xerox CBPO Europa: 'In het facilitaire call center van Xerox werken meer dan 4000 medewerkers vanuit ruim 20 lokaties. De werkplekken zijn flexibel en schaalbaar opgezet en het verwerken van de inkomende en uitgaande klantinteracties wordt ondersteund door een aantal innovatieve oplossingen. Zo wordt gewerkt met slimme spraakherkenning en integratie met de CRM-systemen. Al deze oplossingen zijn ook geïntegreerd in de nieuwe hostingoplossing van KPN en daar wordt binnenkort workforce management en transaction monitoring aan toegevoegd. We werken heel nauw samen met Wiljan van Werkhoven van KPN Customer Experience en zijn team. Een groot project zoals dit kan alleen slagen met een hechte samenwerking van de partners.'

Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux/Italy bij Interactive Intelligence: 'Het is mooi dat Xerox laat zien dat CIC een prima platform is voor innovatieve, klantgerichte oplossingen die ook nog eens op een grote schaal worden toegepast. En ik ondersteun de uitspraak van Leon van Adrichem van harte: een goede samenwerking van partners is en blijft de basis voor het succes. Daar blijven wij ons dan ook volop voor inzetten.'

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken