Xerox sluit overeenkomst voor uitbreiding CIC
- B2b
- 21 okt 2014 @ 08:17
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Zakelijk
- 21 okt 2014 @ 08:17
- Redactie B2B
Xerox heeft een overeenkomst getekend voor de uitbreiding van het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence in de hele organisatie in Europa. Het KPN Customer Experience Team draagt zorg voor de projectuitvoering en de hosting gebeurt vanuit de state of the art KPN datacenters.
'Met deze stap kunnen wij de Europese groei van onze klanten optimaal ondersteunen. Zij kunnen nu nog sneller beschikken over onze nieuwste oplossingen,' zegt Robèrt van Diem, MD van Xerox Customer Business Process Outsourcing (CBPO) Europa.
Xerox maakt al langere tijd gebruik van nieuwe technologie om de inkomende en uitgaande klantinteracties te optimaliseren. De samenwerking met Interactive Intelligence en KPN is daarbij zeer belangrijk.
Leon van Adrichem, CIO van Xerox CBPO Europa: 'In het facilitaire call center van Xerox werken meer dan 4000 medewerkers vanuit ruim 20 lokaties. De werkplekken zijn flexibel en schaalbaar opgezet en het verwerken van de inkomende en uitgaande klantinteracties wordt ondersteund door een aantal innovatieve oplossingen. Zo wordt gewerkt met slimme spraakherkenning en integratie met de CRM-systemen. Al deze oplossingen zijn ook geïntegreerd in de nieuwe hostingoplossing van KPN en daar wordt binnenkort workforce management en transaction monitoring aan toegevoegd. We werken heel nauw samen met Wiljan van Werkhoven van KPN Customer Experience en zijn team. Een groot project zoals dit kan alleen slagen met een hechte samenwerking van de partners.'
Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux/Italy bij Interactive Intelligence: 'Het is mooi dat Xerox laat zien dat CIC een prima platform is voor innovatieve, klantgerichte oplossingen die ook nog eens op een grote schaal worden toegepast. En ik ondersteun de uitspraak van Leon van Adrichem van harte: een goede samenwerking van partners is en blijft de basis voor het succes. Daar blijven wij ons dan ook volop voor inzetten.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- Interactive Intelligence
- KPN Customer Experience Team
- Europa
- KPN datacenters.
- Customer Interaction Center
- CIC
- Xerox
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing