Marketingspecialisten worden opgeleid in bootcamp
- B2b
- 28 jan 2015 @ 10:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingE-marketing
- 28 jan 2015 @ 10:00
- Redactie B2B
Morgen vindt de 'lanceringsborrel' plaats van een nieuwe start-up die bedrijven verder wil helpen door het leveren van gekwalificeerde digitale marketingspecialisten. CLEVVER, zoals het bedrijf heet, doet dit door young professionals op te leiden en te ontwikkelen in het digitale marketingvak. Zo wil CLEVVER een oplossing bieden voor het tekort aan online marketeers.
CLEVVER traint en ontwikkelt zorgvuldig geselecteerde WO’ers gedurende twee jaar in diverse specialisatierichtingen binnen digitale marketing. Tijdens de ‘digital marketing bootcamp’ in de eerste weken krijgen de young professionals een intensief inwerk- en opleidingstraject, waardoor ze meteen inzetbaar zijn bij opdrachtgevers. Gedurende het programma vindt ‘on the job’ begeleiding plaats door ‘industry leaders’ en worden de young professionals maandelijks getraind op basis van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen. Ze worden daarbij continu getoetst op kennis, vooruitgang en persoonlijke ontwikkeling. Kennisniveau, ervaring en kwaliteit zijn daarmee gegarandeerd actueel.
Risico voor bedrijfsleven
De digitale markt blijft groeien. Het aantal vacatures binnen digitale marketing groeit net zo hard mee. Experts verwachten dat er de komende jaren een enorm tekort aan digitale marketeers ontstaat, stelt de organisatie in een verklaring. 'De huidige masteropleidingen springen zeer beperkt in op deze marktbehoefte. Het tekort aan specialisten kan een risico vormen voor de groei en ontwikkeling van het Nederlandse bedrijfsleven.'
Donderdag 29 januari om 17.00 uur vindt de CLEVVER-lanceringsborrel plaats op het REMeiland aan de Haparandadam 45-1 in Amsterdam.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing