Boels Verhuur neemt Port-o-Let over
- B2b
- 5 mrt 2015 @ 10:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Merken
- 5 mrt 2015 @ 10:00
- Redactie B2B
Boels Verhuur - bekend van het machineverhuur - heeft de verhuuractiviteiten, medewerkers en activa van Port-o-Let Services overgenomen. Port-o-Let is al ruim tien jaar actief in de Nederlandse verhuurmarkt op het gebied van mobiele toiletten.
Port-o-Let richt zich op evenementen en festivals met service en verhuur van Sanitrax vacuümtoiletten. Dankzij deze overname versterkt Boels haar positie op de Nederlandse markt en is zij in staat deze voortaan nog beter te bedienen.
Vanuit het huidige bedrijfspand van Port-o-Let, gevestigd in Dordrecht, blijven de bedrijfsactiviteiten gewoon doorgaan onder de naam: Boels Port-o-Let. Daarnaast heeft Boels fors geïnvesteerd in een uitbreiding van de sanitaire voorzieningen, hetgeen samen met het totale Boels-assortiment van toegevoegde waarde zal zijn voor de evenementenmarkt.
Interessante mogelijkheden
Heidi Verschoor, voormalig eigenaar van Port-o-Let, blijft betrokken bij het bedrijf en zal haar knowhow voor Boels inzetten zodat het concept verder wordt uitgebreid. 'Port-o-Let en Boels passen goed bij elkaar. Ook het team ziet interessante mogelijkheden voor de toekomst. De ambitie voor grote groei was er altijd.'
Complete service
Pierre Boels, directeur van Boels Verhuur: 'We streven er samen met Port-o-Let naar om de overgenomen producten nog beter te exploiteren en onze positie op de evenementenmarkt verder uit te bouwen. Deze overname past goed in onze strategie. Port-o-Let heeft zich gespecialiseerd in de dienstverlening van sanitaire oplossingen voor de evenementensector. Boels Rental is al jaren een belangrijke toeleverancier voor deze sector en kan door deze overname een nog completere service verlenen.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing