IDG Nederland en Minutes on Career bundelen de krachten
- B2b
- 26 mrt 2015 @ 15:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - VideoPartnership
- 26 mrt 2015 @ 15:00
- Redactie B2B
Data-, media- en servicesbedrijf IDG Nederland en Minutes on Career, bureau voor video arbeidsmarktcommunicatie, gaan samenwerken. Het komende jaar zullen beide partijen elkaar opzoeken als het gaat om het creëren, produceren en distribueren van arbeidsmarktgerelateerde videocontent binnen het IT-netwerk van IDG. Ze zien bij grote ICT-bedrijven een toenemende vraag naar videocontent om het employer brand te versterken en recruitmentdoelstellingen te realiseren.
Op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie zien beide partijen dat het steeds meer gaat om het creëren van authentieke content. Daarnaast is (interactieve) video een zeer effectief middel om de gewenste doelgroep, vaak generatie Y, betrokken te krijgen, te inspireren en aan te zetten tot actie.
Waar IDG de plek is als het gaat om redactionele content aangaande ICT, weet Minutes On Career als geen ander het employer brand en/of de recruitment doelstellingen te vertalen naar (interactieve) video. Juist daarom is deze samenwerking zeer goed nieuws voor organisaties met recruitment- en brandingdoelstellingen op het gebied van ICT.
Xebia
Een recent voorbeeld van de samenwerking tussen IDG en Minutes on Career is het open kitchen event van Xebia. Minutes on Career verzorgt op 30 maart een livestream en in samenwerking met IDG is van tevoren goed gekeken naar waar de doelgroep van Xebia zich begeeft op het netwerk.
Victor Clerk, Business Unit Manager van Xebia zegt daarover: 'Xebia Test Automation (XTA) heeft als missie voor ogen de manier te veranderen waarop testing in Nederland gebeurt: met behulp van test automation tools de feedbacktijd verkorten en testing meerwaarde te laten leveren door kwalitatief betere software op te leveren. XTA zoekt voortdurend naar vooruitstrevende manieren om deze missie uit te dragen. Open Kitchens en Hands-On Sessies zijn hiervan een logisch gevolg. Op het gebied van video werken wij daarom samen met Minutes on Career om deze sessies nog meer een boost te geven tijdens en na het event.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing