Kofax neemt Aia Holding over
- B2b
- 3 mrt 2015 @ 09:47
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Customer Journey
- 3 mrt 2015 @ 09:47
- Redactie B2B
Kofax Limited, een aanbieder van procestoepassingen voor klantbetrokkenheid, neemt Aia Holding BV, een aanbieder van managementsoftware voor klantcommunicatie over. Customer Communications Management-software (CCM) helpt organisaties bij het beheren van digitale en papieren klantcorrespondentie.
Het platform gebruikt gegevens van andere bedrijfstoepassingen, waardoor organisaties gepersonaliseerde, klantgerichte brieven, contracten en andere documenten kunnen maken. Software van Aia wordt, naar eigen zeggen, in meer dan 400 klantgerichte organisaties in de hele wereld gebruikt, waaronder ABN Amro, Allianz, Legal & General en LeasePlan.
Integratie
CCM wordt toegevoegd aan het TotalAgility-systeem van Kofax. Dit systeem heeft mogelijkheden voor scanning en herkenning, procesmanagement, gegevensintegratie, analyse, e-handtekening en mobiel. Volgens Kofax zal de waarde van de slimme procestoepassingen en de concurrentiepositie van Kofax door de overname aanzienlijk versterkt worden.
Natuurlijke stap voorwaarts
Reynolds C. Bish van Kofax laat weten: 'De acquisitie van Aia is een natuurlijke stap voorwaarts in het realiseren van onze strategische visie voor slimme procestoepassingen. De behoefte aan een uitgebreid, end-to-end klantbetrokkenheidsplatform dat content aanstuurt vanuit alle kanalen en vanaf alle apparaten op elke plek, wordt alomtegenwoordig en urgent. Dankzij de toevoeging van CCM aan het bekroonde Kofax TotalAgility-platform kunnen organisaties een nog completere ervaring bieden aan hun klanten in de zakelijk essentiële First Mile. We zijn zeer blij om Aia bij de Kofax-familie te mogen verwelkomen.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing