Robitex lanceert Altijd attent service
- B2b
- 23 mrt 2015 @ 17:20
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 23 mrt 2015 @ 17:20
- Redactie B2B
Klanten van Robitex werden vorige week verrast met een pakket dat het nieuwe logo en de bijbehorende services onthulde: popcorn, een filmblik en kans op gratis bioscoopkaartjes. Een 'attent geschenk' waarmee niet alleen de nieuwe huisstijl werd gelanceerd maar waarmee ook de nadruk werd gelegd op een nieuwe B2B-dienst van Robitex: de Altijd attent service.
In een tijd waarin snelheid, e-commerce en effectieve tijdsbesteding van groot belang zijn, is het belangrijk om de persoonlijke touch niet te vergeten, licht het bedrijf toe. Door het ontwikkelen van onder andere de Altijd attent service denkt Robitex een uniek concept te hebben ontwikkeld om eenvoudig en snel persoonlijke cadeaus naar zakelijke relaties te versturen.
Meer eenheid
Daniëlle Kaspers, directeur van Robitex, is trots op het werk dat is verzet om dit nieuwe concept te realiseren. 'We doen zóveel op het gebied van relatiegeschenken en promotionals maar het was naar de buitenwereld toe niet altijd even duidelijk wat we nu precies kunnen. We wilden meer eenheid en duidelijkheid creeëren in onze uitingen en diensten. Een jaar lang hebben we daar heel erg hard aan gewerkt en we zijn ontzettend trots op het eindresultaat: zes duidelijke services die precies laten zien wat we voor onze klanten kunnen betekenen.'
De Altijd attent service is een aanvulling op de bestaande dienstverlening. 'Een fantastisch concept voor het bedrijfsleven,' meent Kaspers. 'Ging iedereen voorheen nog naar de bloemist voor een bloemetje, de slijterij voor een flesje wijn of de bakker voor een taart, nu kan elk zakelijk cadeau online besteld worden in een eigen omgeving.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing