Graydon lanceert digitaal leerplatform
- B2b
- 17 apr 2015 @ 10:10
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - KennissessieZakelijk
- 17 apr 2015 @ 10:10
- Redactie B2B
Bedrijfsinformatiespecialist Graydon heeft een digitaal leerplatform gelanceerd: het ‘Graydon Learning Centre’. Graydon speelt hiermee in op de toenemende vraag naar een flexibele en een permanente educatie, het zogenaamde nieuwe leren. Een heel diverse set aan interactieve leeractiviteiten staat ter beschikking in de online applicatie.
Tamara Biemans, Groep PR en Communicatie Manager bij Graydon: 'Succesvol zakendoen begint vaak bij goed geïnformeerd zakendoen. Of je nu werkzaam bent als ondernemer of op een financiële, marketing of sales afdeling: leren is een constante factor geworden. Onze omgeving, de markt en de technologie veranderen tenslotte dermate snel, dat het een noodzaak is om jezelf constant bij te scholen en te blijven informeren. Kennis van zaken zorgt bovendien niet alleen voor creatieve ideeën, maar het beschermt je ook beter bij het zakendoen, waardoor je ook succesvoller bent in je werk.'
Graydon kan buigen op een jarenlange ervaring in het geven van klassieke trainingen. Mark Beekman, Groep Marketing Directeur zegt hierover: 'Voorheen gaven wij bij Graydon veel klassikale opleidingen en trainingen die vooral gericht waren op Credit Management en Incasso. We hebben die kennis en expertise nu gemoderniseerd, gedigitaliseerd, uitgebreid en ondergebracht op ons online platform en maken hierbij gebruik van leermiddelen die interactief, leuk en leerzaam zijn, zoals E-learnings. Met het Graydon Learning Centre wil Graydon die permanente educatie rond thema’s als financieel management, risk & compliance, marketing trends en de impact van big data op ons werk stimuleren en faciliteren. Daarnaast kiest de klant zelf voor het moment, het middel, de snelheid van leren en de locatie. Of het nu via een laptop, smartphone of een tablet is. Flexibiliteit is cruciaal.'
Vanaf 1 juli 2015 wettelijke scholingsplicht
Vanaf 1 juli 2015 is het voor werkgevers in Nederland verplicht om medewerkers de nodige scholing te bieden. Graydon wil, met het digitale leerplatform, ondernemingen hierbij ondersteunen.
In het Graydon Learning Centre worden alle mogelijke leeractiviteiten aangeboden: E-learnings, E-books en E-papers, webinars, quizvragen, onderzoeksrapporten, etc. Deze leeractiviteiten worden gebundeld in interactieve leermodules.
Frans van den Heuvel, Research & Learning specialist: 'Leidinggevenden krijgen binnen ons digitale leerplatform een speciale rol toegewezen. Ze kunnen voor hun medewerkers een eigen, op maat uitgewerkt leertraject uitstippelen. De manager kan, eventueel samen met de HR-verantwoordelijken, de resultaten van zijn medewerkers ook voortdurend monitoren, zodat ze hen goed kunnen coachen en dat ze op elk ogenblik inzicht hebben in de voortgang en de resultaten van hun leertraject. Dit maakt het leren en trainen tot een heel dynamische activiteit. Daarnaast kan ook de medewerker zelf kiezen voor cursussen, deelname aan Webinars of andere interactieve activiteiten en dit koppelen aan een ontwikkelingstraject.'
Wilt u graag kennismaken met het Graydon Learning Centre? Maak dan gebruik van de gratis proef van 2 maanden.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Rico Bakker opent Nima Marketing Day
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
Laatste Nieuws
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing... 09-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing