Abovo winnaar Ondernemingsverkiezing Noord-Holland

Abovo winnaar Ondernemingsverkiezing Noord-Holland
  • B2b
  • 22 mei 2015 @ 10:43
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauAwards

Abovo Media, gevestigd in Hoorn, is winnaar geworden van de Ondernemingsverkiezing Noord-Holland 2014-2015, in de categorie MKB Groot. In een bomvolle zaal van het Haarlemse Philharmonie-theater kwam de jury 20 mei jongstleden tot dit eindoordeel. De prijs is al de tweede hoofdprijs dit jaar voor Abovo; eerder dit jaar werd de West-Friesland Méérprijs gewonnen.

Tijdens de 9e editie van de Ondernemingsverkiezing kwamen ondernemers, politici en andere belanghebbenden uit de gehele provincie bijeen in de theaterzaal. In een spannend eindslot werden door presentator Rens de Jong aan Abovo Media, Triple IT en Nic. Oud, de drie finalisten, nog enkele lastige vragen gesteld. Uiteindelijk mocht De Jong het sculptuur dat bij de prijs hoort overhandigen aan Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek, de twee oprichters van Abovo.

Weinig verschil
Het verschil was klein tussen de finalisten, mede dankzij het hoge niveau van de finalisten. De onafhankelijke jury besloot op basis van zeven bedrijfscompetenties dat de prijs aan het mediabureau zou worden toegekend. Abovo Media denkt creatief mee met elke klant én staat in online reclame vooraan. Het bedrijf beschikt over een eigen innovatieteam en lanceerde in 2014 een nieuw bedrijf, MediaBookers. Dit platform maakt het mogelijk om digitaal advertenties in te boeken bij praktisch alle in Nederland beschikbare media. Het geeft ondernemers de kans onderling te vergelijken en direct online te boeken.

Reactie Kees Verbeek
‘Dit is een ondernemingsprijs, die je met het hele team wint. Deze prijs winnen, binnen een zeer competitieve en bedrijvige omgeving, is een bekroning voor onze jarenlange strategie. De klant staat namelijk in alles bij ons centraal. Een bijzonder mooie erkenning en tevens een extra bevestiging om op dit pad verder te gaan richting de toekomst’, aldus Verbeek. Abovo heeft een gevarieerde klantenportefeuille met namen als Action, Basic-Fit, Livera, Vakantieveilingen.nl en Attractiepark Slagharen, en is zowel regionaal, landelijk als over de grens actief.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken