Merk-waardige trends in B2B
- B2b
- 26 mei 2015 @ 13:55
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- BrandingTrends
- 26 mei 2015 @ 13:55
- Redactie MarketingTribune
Op 4 juni is Prof. Paul Matthyssens, professor Global Strategic Management aan de Universiteit van Antwerpen en Decaan Antwerp Management School, keynote spreker op het STEM-congres: ‘Hoe merkwaardig is B2B’. Prof. Paul Matthyssens is gespecialiseerd in zakelijke en industriële marketing. Speerpunten daarbij zijn: waardecreatie en innovatie, internationale strategie en inkoopstrategie. Prof. Paul Matthyssens is altijd nauw betrokken geweest bij de programma’s en publicaties van STEM Industrial Marketing Centre.
‘Ik ben ontzettend trots dat we Prof. Paul Matthyssens als keynote hebben weten vast te leggen’, meldt Willem de Vries - managing director van STEM. ‘Hij blijft het vakgebied industriële marketing een warm hart toedragen. Maar zijn functie als Decaan vraagt wel steeds meer zijn aandacht, waardoor hij minder vaak een lezing of keynote over marketing in technische B2B-markten verzorgt.’
De keynote van Prof. Paul Matthyssens ‘Merk-waardige trends in B2B’ sluit nauw aan op het thema van dit congres. Vanuit zijn waarnemingen en onderzoeken laat Prof. Matthyssens diverse trends in industriële markten de revue passeren die van invloed zijn op de rol van branding van technische bedrijven.
Het programma is een mix zijn van theorie en praktijk, zodat deelnemers aan het STEM-congres zoveel mogelijk geïnspireerd raken en eenmaal terug op kantoor de verkregen informatie direct kunnen toepassen.
Andere sprekers
Zo spreekt naast Prof. Paul Matthyssens René Epping, mede-oprichter en partner van reclamebureau Doorrood. René helpt ons om van ‘buzzwoord naar strategie’ te komen. Want het hebben van een sterk merk is één, er iets mee doen is een tweede. En juist veel B2B-marketeers worstelen met de vraag hoe branding kan bijdragen aan het verkoopresultaat van hun organisatie.
Dingeman Kuilman van Total Identity Eindhoven geeft vanuit het thema merk & identiteit hands on tips over het positioneren van B2B-bedrijven in design en (visuele) communicatie. Wat zijn de do’s en don’ts? En welke veranderingen zien we om ons heen?
Promovendus Tom Dolkens (Nijenrode Universiteit) doet onderzoek naar de toepassing van B2B-branding en de effecten daarvan. Tijdens dit congres doet Tom Dolkens voor de eerste keer publiekelijk opening van zaken over de bevindingen van zijn promotieonderzoek.
Het STEM-congres is onderdeel van de Dutch Technology Week, georganiseerd door Brainport Eindhoven, die van 31 mei tot 6 juni in de regio Eindhoven plaatsvindt.
Wat: STEM-congres 2015: 'Hoe merkwaardig is B2B?!’
Wanneer: 4 juni 13:30-ca.18:00 uur
Waar: High Tech Campus Eindhoven
Hoe duur: € 145,- inclusief netwerkborrel; lezers van MarketingTribune betalen slechts € 85,-!
Internet: www.stem-imc.com/mtlezersaanbod
- Paul Matthyssens
- Dingeman Kuilman
- René Epping
- Willem de Vries
- B2B
- Hoe merkwaardig is B2B
- Tom Dolkens
- STEM
- Dutch Technology Week
- Doorrood
- trends
- Total Identity Eindhoven
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing