VIMN en 20th Century Fox Television Distribution sluiten deal
- B2b
- 1 mei 2015 @ 08:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Zakelijk
- 1 mei 2015 @ 08:00
- Redactie B2B
Viacom International Media Network Benelux (VIMN) heeft met 20th Century Fox Television Distribution een exclusieve, meerjarige volume deal gesloten. Met deze overeenkomst verzekeren de zenders Comedy Central en Comedy Central Family (onderdeel van VIMN) zich de komende jaren van premières van internationale top comedy’s en animatieseries. In de overeenkomst zijn ook de catch-up rechten meegenomen.
De deal bestaat onder meer uit succesvolle series als How I Met Your Mother, Malcolm in the Middle and My name is Earl. Maar ook de zeer bekende animatieseries als Family Guy, Futurama, American Dad en Bob’s Burgers zijn onderdeel van de overeenkomst. Daarnaast zullen er ook afleveringen van de series Modern Family en New Girl te zien zijn bij de zenders Comedy Central en Comedy Central Family.
'We zijn zeer verheugd over deze exclusieve overeenkomst met Fox. Al jarenlang is de Fox content erg succesvol op onze zenders, maar nog nooit was de deal zo uitgebreid', aldus Brigitte van der Bijl, Director Acquisitions VIMN Northern Europe.
Maurice Hols, General Manager VIMN Benelux vervolgt, 'Wij zijn zeer blij dat we de Comedy Central kijkers ook de komende jaren de beste comedies ter wereld kunnen voorschotelen.'
David Smyth, Senior Vice President, Sales and Development at 20th Century Fox Television Distribution: 'We zijn zeer verheugd om onze sterke relatie met VIMN de komende jaren uit te gaan breiden. Het Nederlandse publiek kan via de zenders van Comedy Central genieten van onze meest bekende titels en natuurlijk ook de nieuwste comedy series.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- VIMN
- Viacom International Media Network Benelux
- 20th Century Fox Television Distribution
- serie
- deal
- televisie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing