Yourzine wint Selligent Awards 2015 met Samsung case
- B2b
- 23 mei 2015 @ 09:52
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - AwardMarketingcommunicatieCampagnes
- 23 mei 2015 @ 09:52
- Redactie B2B
In Nice zijn 21 mei jongstleden voor de derde keer de Selligent Awards uitgereikt aan de beste marketingprogramma´s en campagnes binnen het wereldwijde partnernetwerk van Selligent. Yourzine, dialoogmarketingbureau in Nederland, was een winnaar tijdens de award ceremonie. Met haar Samsung Galaxy S6 case nam het bureau twee awards in ontvangst: de award voor beste omnichannel campagne en de publieksprijs voor de beste campagne van het jaar.
Michiel van Riemsdijk, directeur Yourzine: ‘Wat een geweldig resultaat! Samsung is één van onze Europese klanten en het was een leuke en leerzame uitdaging om aan de slag te gaan met de Galaxy S6 campagne. We hebben met ontzettend veel plezier aan het project gewerkt en ik ben trots op de resultaten die wij voor Samsung hebben behaald. Het is fantastisch dat zowel Selligent als het publiek onze passie en harde werken hebben erkend.’
CRM programma
Yourzine kreeg van Samsung de uitdaging om vanuit het algemene ontwikkelde CRM programma een specifieke campagne te ontwikkelen dat zou inspelen op geïnteresseerde consumenten, voorafgaand aan de launch van de Samsung Galaxy S6 smartphone. Het doel was om hen betrokken te houden, aan te zetten tot een aankoop en de tevredenheid te optimaliseren in de periode na deze aankoop. Yourzine rolde een campagne voor Samsung Europa uit in dertien landen en in vijftien talen en bereikten vanuit de campagne maar liefst 10 miljoen geïnteresseerde consumenten. De campagne werd gelokaliseerd door middel van specifieke aanpassingen per locatie en naar het specifieke interessegebied van iedere consument om aan de eisen van de verschillende landen, markten en consumenten te voldoen.
Andere genomineerden waren ING België, Opel Nederland, Neckermann België, Kinepolis, Brille 24 en Photocité by CEWE. Zo meldt het persbericht. Andere winnaars zijn op deze site te zien.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing