B2B Loyalty Award 2015 gaat naar Automotive Diamonds

B2B Loyalty Award 2015 gaat naar Automotive Diamonds
  • B2b
  • 7 jul 2015 @ 15:26
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsEvenementInteractie

Het Automotive Diamonds-programma - het multi-partner loyaliteitsprogramma voor onafhankelijke garages in de aftermarke - heeft bij de recente uitreiking van de prestigieuze Loyalty Awards 2015 in Grosvenor House te Londen gewonnen in de categorie ‘B2B Loyalty Programme of the Year’. Automotive Diamonds was de enige kandidaat uit de automobielindustrie in de B2B-categorie en versloeg met zijn resultaat wereldwijd actieve merken zoals Heineken, L’Oreal, Imperial Tobacco en Vodafone.

The Loyalty Magazine, dat de award uitreikte, verklaarde: ‘In de B2B-categorie werd felle strijd geleverd en de kwaliteit van de deelnemers lag op een bijzonder hoog niveau. Het is een grote uitdaging om op één lijn te liggen met de klanten en om een sterke klantenbinding te bereiken in de B2B-omgeving, maar het Automotive Diamonds-programma heeft met zijn eigen benadering aangetoond dat dit doel wel haalbaar is.’ Zo meldt het persbericht. De partners in het Automotive Diamonds-programma voor de Nederlandse markt zijn: TRW Automotive Aftermarket, Denso Aftermarket, Gates en Philips Automotive Lighting.

Collaborative marketing
Bahar Sabet, de Europese communicatiemanager bij TRW Aftermarket, nam de award in ontvangst namens alle partners van het programma en bedankte de jury: ‘Deze award winnen is een mooie prestatie. Dit is een mooie beloning voor de inspanningen van de vele medewerkers, onder meer bij onze partners, die als een hecht team hebben samengewerkt en daarmee het concept van ‘collaborative marketing’ in de praktijk hebben gebracht. Duizenden nieuwe garages sluiten zich iedere maand bij ons aan, waardoor ze worden beloond voor hun trouw aan de leveranciers van de hoogwaardige producten die ze altijd al in huis hebben gehaald. Dit is een echte win-win situatie.’

Sponsors
Het programma loopt momenteel in de volgende landen, waar vaak met verschillende merkencombinaties wordt gewerkt: België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië en Verenigd Koninkrijk. De Loyalty Awards 2015 werden gesponsord door Comarch, ICLP, Aimia, Ketchup, Visa en Avios.
 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken