Carine van Kooten van TNS Nipo naar MWM2
- B2b
- 24 jul 2015 @ 15:10
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 24 jul 2015 @ 15:10
- Redactie B2B
Carine van Kooten (26) is gestart als research consultant bij onderzoeksbureau MWM2. In deze functie versterkt Carine het Finance & Services team. Carine heeft ruime ervaring op het gebied van marktonderzoek en heeft hiervoor bijna 5 jaar bij TNS Nipo gewerkt. Hier heeft zij zich gespecialiseerd in klanttevredenheidsonderzoek, waaronder Continu Feedback Monitoring. Haar focus lag daarbij op de automotive en energie branche.
Van Kooten: ‘Ik heb voor MWM2 gekozen omdat het een jong en dynamisch bedrijf is met veel groeikansen. MWM2 speelt goed in op de behoeften die er in de markt leven en daarom groeien ze zo hard. Bovendien is er een hele fijne sfeer en een echte ‘hands-on’-mentaliteit en dat past goed bij mij.’ Van Kooten gaat deel uit maken van het finance & service team. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing