Shell, Unilever en Pathé Thuis starten unieke samenwerking
- B2b
- 3 jul 2015 @ 08:17
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Video
- 3 jul 2015 @ 08:17
- Redactie B2B
De Zomerweken bij Shell zijn van start gegaan; een unieke samenwerking waar gasten bij aankoop van een Unilever zomerproduct een nieuwe film bij Pathé Thuis ontvangen. Deze promotie vindt plaats bij ruim 450 Nederlandse Shell vestigingen. Dit maakt deze campagne de grootste video-on-demand promotie. Shell gasten ontvangen nu bij aankoop van 2 Lipton Ice Tea, Ola ijsjes en/of broodjes een bioscoopfilm voor thuis. De gratis filmvoucher geeft recht op 1 van de 50 nieuwe online films zoals The Imitation Game, Homies, Infiltrant, Two Night Stand en Wiplala. De Shell Zomercampagne loopt tot en met 1 september a.s.
‘We hebben een campagne uitgewerkt die traffic bij Shell zal stimuleren en bij zal dragen aan de sales doelstellingen van Unilever. De gasten van Shell zijn bij Pathé Thuis aan het goede adres voor het online streamen van de laatste bioscoop hits. Deze campagne zal de totale Nederlandse video on-demand markt weer een extra impuls geven’, aldus Thomas van de Weerd, managing director bij Pathé Thuis.
Verfrissende stop
‘In samenwerking met Unilever en Pathé Thuis hebben we een aansprekende zomerpromotie ontwikkeld: koop iets lekkers voor onderweg en geniet van een gratis film voor thuis. Door de focus op ijsjes, Lipton Ice Tea en broodjes te leggen, bieden we onze gasten een verfrissende stop tijdens de warme zomerdagen. Na deze stop hopen we dat onze gasten wat energieker hun reis zullen vervolgen. Welkom bij Shell’, zegt Suzanne Martens, fuels brand manager bij Shell. Zo meldt het persbericht.
Tailor made activatie
Danny van der Linden, sales manager bij Unilever : ‘De zomer is in volle gang en daar horen de merken OLA en Lipton Ice Tea natuurlijk bij! In de zomermaanden zijn deze merken zeer relevant en is dit een mooi moment om de consument met onze merken in aanraking te laten komen. Vanuit Unilever zijn wij dan ook enorm blij dat we in juli en augustus in samenwerking met Shell en Pathé Thuis een tailor made activatie hebben opgezet. Wij verwachten middels deze actie en het aansprekende premiaat een zeer brede doelgroep te kunnen bereiken.’
Sinds de opkomst van video on-demand richt Pathé Thuis zich exclusief op het aanbieden van nieuwe films uit de bioscoop thuis. Pathé Thuis is voor iedereen via internet beschikbaar en kijk je op PC/laptop, Tablet, Smart TV van o.a. Samsung, LG, Sony en Philips of Game Console van XBOX en PlayStation: 95 procent van de gebruikers waardeert Pathé Thuis met een 8 of hoger.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- tailor made activatie
- filmvoucher
- consumenten
- video on-demand
- Unilver
- Ola ijs
- Shell
- online streamen
- Pathé Thuis
- Lipton Ice Tea
- gratis
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing