Zakelijk Nederland ziet Grand Départ als netwerktopper
- B2b
- 2 jul 2015 @ 11:01
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - EvenementMarketingZakelijk
- 2 jul 2015 @ 11:01
- Redactie B2B
Zakelijk Nederland trekt in grote getale naar de Grand Départ in Utrecht om een “boost” te geven aan hun relatiemarketing. Onder het genot van een hapje en een drankje wordt het sportieve evenement met een blik op het wielerpeloton gecombineerd met netwerken of bijvoorbeeld productpresentaties. Zo’n 8 duizend wielrenliefhebbers wonen met een zakelijke doel de openingstijdrit van de Tour de France op zaterdag 4 juli in de Domstad bij.
ATP Event Experts herkent onder deze zakelijke afnemers drie duidelijke doelgroepen;
• Grote Nederlandse bedrijven die sportieve evenementen inzetten voor commerciële doeleinden;
• Utrechtse bedrijven die hart hebben voor de stad en hun relaties betrekken bij het event;
• Midden en klein bedrijven waar ondernemers een unieke kans zien om de band met hun relaties uit te bouwen.
Partnership Jaarbeurs
ATP Event Experts is officieel en exclusief verkooppartner van VIP-hospitality van de Grand Départ. De hospitality voor de Grand Départ wordt uitgevoerd door Jaarbeurs Utrecht over vijf verschillende zones door de stad. Klik hier voor een virtuele tour langs de verschillende zones.
Tourgekte
ATP Event Experts rekent de Tour de France naast de Olympische Spelen en het WK Voetbal tot één van de drie grootste commerciële sportevenementen van de wereld. Het vertrek in Nederland maakt het event interessanter dan ooit voor de Nederlandse zakenwereld. De Grand Départ vindt deze keer in Utrecht plaats met de start en finish aan het Jaarbeursplein. Een unieke plek. Landgenoot Tom Dumoulin is naast de Zwitser Cancellara en de Duitser Martin favoriet voor de zege in de eerste etappe. Als hem de eerste overwinning lukt dan heeft Nederland sinds Erik Breukink weer een gele trui drager. Al met al dus reden genoeg voor de stijgende “tourgekte”.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing