Verint en Vidyo gaan samen customer experience verbeteren
- B2b
- 28 aug 2015 @ 09:35
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkKlantenserviceVideo
- 28 aug 2015 @ 09:35
- Redactie B2B
Verint® Systems, Inc. en Vidyo, Inc , leverancier van betaalbare cloudtechnologie voor visuele communicatie, slaan de handen ineen en introduceren videobellen in het customer engagement center. Door de samenwerking hebben bedrijven meer inzicht in klantinteracties. Dat komt door de integratie van videobellen via het VidyoWorks™ -platform met de customer engagement- en voice recording-oplossingen van Verint (beide onderdeel van het bredere customer engagement optimization-portfolio van het bedrijf).
VidyoWorks-platform
Verint Engagement Management™ helpt – in combinatie met het VidyoWorks-platform – video-interacties mogelijk te maken tussen klanten en servicemedewerkers. De oplossing van Verint zorgt voor consistente, complete en contextuele dienstverlening. Het VidyoWorks-platform bestaat uit videosamenwerkingssoftware die consistente videocommunicatie in HD-kwaliteit biedt op alle consumenten-devices via internet en mobiele 3G/4G/LTE-netwerken. De engagement management-oplossing van Verint combineert de voordelen van interactieondersteuning door kennis en verbeterde customer engagement met video-interacties.
Contactcenters
De oplossing van VidyoWorks is ook eenvoudig te integreren met de infrastructuur, applicaties en workflows binnen een organisatie. De voice recording-software van Verint maakt fulltime en compliance recording mogelijk, wat contactcenters helpt de operationele effectiviteit te vergroten en de afhankelijkheid te verkleinen, en te voldoen aan marktrichtlijnen. De combinatie van voice recording en video kan bijdragen aan een verbetering van de bedrijfsprestaties en de algehele customer experience.
Opmars video
‘De opmars van video in het contactcenter creëert nieuwe, spannende mogelijkheden op het gebied van customer engagement’, zegt Nancy Treaster, senior vicepresident en general manager Strategic Operations van Verint. ‘We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Vidyo, waarmee we onze gezamenlijke klanten veilige, betrouwbare oplossingen kunnen bieden, die de service delivery vergroten, nieuwe mogelijkheden voor up- en cross-selling creëren, en de agent- en operationele productiviteit verhogen.’
‘Vidyo kijkt ernaar uit Verint-klanten te voorzien van de technologie die nodig is om visual enablement onderdeel te maken van hun customer engagement-strategie’, zegt Eran Westman, CEO van Vidyo. ‘Integratie van Vidyo met de toonaangevende technologie van Verint minimaliseert de grenzen voor wat betreft adoptie van video in het customer engagement center door de inzet ervan eenvoudiger, sneller en betaalbaarder te maken.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- delivery
- customer experience
- interactie
- call centers
- Vidyo
- communicatie
- Verint
- video bellen
- cross selling
- service
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing