Verint en Vidyo gaan samen customer experience verbeteren

Verint en Vidyo gaan samen customer experience verbeteren
  • B2b
  • 28 aug 2015 @ 09:35
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkKlantenserviceVideo

Verint® Systems, Inc. en Vidyo, Inc , leverancier van betaalbare cloudtechnologie voor visuele communicatie, slaan de handen ineen en introduceren videobellen in het customer engagement center. Door de samenwerking hebben bedrijven meer inzicht in klantinteracties. Dat komt door de integratie van videobellen via het VidyoWorks™ -platform met de customer engagement- en voice recording-oplossingen van Verint (beide onderdeel van het bredere customer engagement optimization-portfolio van het bedrijf).

VidyoWorks-platform
Verint Engagement Management™ helpt – in combinatie met het VidyoWorks-platform – video-interacties mogelijk te maken tussen klanten en servicemedewerkers. De oplossing van Verint zorgt voor consistente, complete en contextuele dienstverlening. Het VidyoWorks-platform bestaat uit videosamenwerkingssoftware die consistente videocommunicatie in HD-kwaliteit biedt op alle consumenten-devices via internet en mobiele 3G/4G/LTE-netwerken. De engagement management-oplossing van Verint combineert de voordelen van interactieondersteuning door kennis en verbeterde customer engagement met video-interacties.

Contactcenters
De oplossing van VidyoWorks is ook eenvoudig te integreren met de infrastructuur, applicaties en workflows binnen een organisatie. De voice recording-software van Verint maakt fulltime en compliance recording mogelijk, wat contactcenters helpt de operationele effectiviteit te vergroten en de afhankelijkheid te verkleinen, en te voldoen aan marktrichtlijnen. De combinatie van voice recording en video kan bijdragen aan een verbetering van de bedrijfsprestaties en de algehele customer experience.

Opmars video
‘De opmars van video in het contactcenter creëert nieuwe, spannende mogelijkheden op het gebied van customer engagement’, zegt Nancy Treaster, senior vicepresident en general manager Strategic Operations van Verint. ‘We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Vidyo, waarmee we onze gezamenlijke klanten veilige, betrouwbare oplossingen kunnen bieden, die de service delivery vergroten, nieuwe mogelijkheden voor up- en cross-selling creëren, en de agent- en operationele productiviteit verhogen.’

‘Vidyo kijkt ernaar uit Verint-klanten te voorzien van de technologie die nodig is om visual enablement onderdeel te maken van hun customer engagement-strategie’, zegt Eran Westman, CEO van Vidyo. ‘Integratie van Vidyo met de toonaangevende technologie van Verint minimaliseert de grenzen voor wat betreft adoptie van video in het customer engagement center door de inzet ervan eenvoudiger, sneller en betaalbaarder te maken.’

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken