Augustus recordmaand voor BrandDeli
- B2b
- 2 sep 2015 @ 08:09
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekTelevisieMarketingKijkcijfers
- 2 sep 2015 @ 08:09
- Redactie B2B
Met een marktaandeel van 19,4 procent (20 t/m 49 jaar) is augustus de beste maand ooit voor BrandDeli. Ook in het primetime tijdvak* is met een marktaandeel van 11,8 procent een record neergezet. Ten opzichte van vorig jaar augustus is het primetime marktaandeel 5 procent gestegen.
Nickelodeon had een erg goede maand en was met een marktaandeel van 16,9 procent voor de tweede maand op rij de marktleider onder kids (6 t/m 12 jaar, 06:00-21:00 uur). Het unieke kijkersprofiel van de zenders in het BrandDeli portfolio is goed terug te zien in de marktaandelen. BrandDeli was wederom marktleider binnen de jonge doelgroepen 13 t/m 24 jaar (32,7% marktaandeel) en 20 t/m 34 jaar (24,7% marktaandeel). Op de doelgroep mannen 20 t/m 49 jaar werd met 21,1% ook het hoogste marktaandeel ooit behaald. Met de toevoeging van de nieuwe zender Spike vanaf 1 oktober a.s. wordt de sterke positie van BrandDeli binnen deze doelgroepen nog verder verstevigd.
Bron: SKO, 02:00-26:00 uur, inclusief uitgesteld kijken op de dag van uitzenden.
*18:00-24:00 uur.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing