Jacob Douwe Egberts lanceert Promesso
- B2b
- 3 sep 2015 @ 09:59
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkIntroductie
- 3 sep 2015 @ 09:59
- Redactie B2B
Jacob Douwe Egberts Professional Nederland lanceert het nieuwe koffieconcept Promesso. Deze innovatieve oplossing voor de zakelijke markt beleeft zijn primeur in Nederland en biedt iedereen de mogelijkheid om in een handomdraai zijn of haar favoriete koffiecreatie te maken. De introductie van Promesso door JDE Professional wordt ondersteund met een internationale campagne waarin de Amerikaanse acteur Gabriel Macht de hoofdrol speelt.
Promesso, is een concept met een totaal nieuwe technologie, een stijlvolle koffiemachine en een premium kwaliteit koffie. Met Promesso kan iedereen zijn of haar koffievariaties zelf creëren, volledig afgestemd op persoonlijke voorkeuren. JDE Professional mikt met Promesso op het hogere segment van de zakelijke markt. ‘Met Promesso willen we het koffiedrinken in de wereldwijde out-of-home markt naar een hoger niveau brengen. Het is ontwikkeld voor bedrijven zoals advocatenkantoren en adviesbureaus, maar ook autodealers en modewinkels of beauty-salons. Ze willen de kwaliteit van verse bonenkoffie, maar niet te veel tijd besteden aan het onderhoud van een espressozetsysteem’, vertelt Sander van der Linden, marketing director van JDE Professional Nederland.
Gabriel Macht
Vanwege de internationale propositie van Promesso heeft JDE Professional gekozen voor een internationaal gezicht. Acteur Gabriel Macht is bekend van een advocatenserie die momenteel weer wordt uitgezonden. De televisiester vertelt: ‘Ik ben uitgesproken in mijn stijl en in mijn smaak. Dat geldt ook voor de koffie die ik drink. Met Promesso kan ik mijn eigen koffiecreatie maken, afgestemd op wat ik wil. Zo kan ik elke dag genieten van mijn favoriete koffie: een espresso die smaakvol, stijlvol en betrouwbaar is. Zonder compromissen en allesbehalve standaard. Dat past helemaal bij de manier waarop ik graag in het leven sta en daarom heb ik geen moment getwijfeld om mijn naam te verbinden aan Promesso.’
Persoonlijke koffiecreaties
Promesso is een kwaliteitskoffie met een eigen karakter en smaak. De koffiemachine heeft een gebruiksvriendelijk touchscreen waarmee de koffiesterkte, hoeveelheid melk en melkschuim en het formaat van de kop gemakkelijk aan te passen is. Zo kan in een handomdraai een extra sterke doppio, een pure ristretto met crema-laag of een latte macchiato met extra melkschuim gezet worden. Sander van der Linden: ‘De machine slaat de persoonlijke koffiecreaties van jezelf, klanten en collega’s op, zodat je ieder moment van de dag kunt genieten van je favoriete koffie. Met Promesso krijg je de kwaliteit die je wilt en de betrouwbaarheid die je nodig hebt, zonder compromissen.’
Internationale primeur
Promesso is in Nederland verkrijgbaar via JDE Professional. De internationale campagne - bestaand uit POS- en salesmateriaal, online (bannering en website), PR en activatie - beleeft in Nederland zijn primeur. In alle visuals in print is Gabriel Macht prominent aanwezig. Over twee weken wordt Promesso ook in Duitsland geïntroduceerd, waarna Tsjechië, Denemarken en België volgen. Meer informatie is te vinden op deze site.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
Laatste Nieuws
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing