UvA Amsterdam Business School start programma Professional Marketing
- B2b
- 30 okt 2015 @ 08:22
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingOnderzoekKennissessie
- 30 okt 2015 @ 08:22
- Redactie B2B
Vanaf februari 2016 starten de Amsterdam Business School van de Universiteit van Amsterdam en het Cambridge Marketing College voor het eerst in Nederland met een postgraduate-programma Professional Marketing. Het programma is gecertificeerd het internationale Charted Institute of Marketing (CIM).
De marketeer van tegenwoordig wordt geconfronteerd met een medialandschap dat voortdurend in beweging is en heeft te maken met snelle technologische ontwikkelingen, grote veranderingen in het concurrentieveld en consumentengedrag, en steeds hogere eisen vanuit het management. In het programma Professional Marketing kunnen marketeers de kennis en vaardigheden op doen die nodig zijn om met al deze ontwikkelingen om te kunnen gaan. Zo meldt het persbericht.
Plannen, analyseren en digitale stategie
Het programma is Engelstalig en bestaat uit drie basismodules die ook los van elkaar te volgen zijn: Strategic Marketing (strategisch plannen door middel van grondige omgevingsanalyses en het optimaal inzetten van resources), Mastering Metrics (de rol van marketinganalyse en meettechnieken om de effectiviteit van marketinginvesteringen te meten), en Digital Strategy (de inzet en het management van digitale kanalen om bedrijfsdoelstellingen te bereiken). Elke module bestrijkt drie maanden en bestaat uit drie bijeenkomsten van een dag.
Toetsen deelnemers
De deelnemers worden – door het CIM – aan het eind van iedere module getoetst en beoordeeld op het toepassen van de opgedane kennis op hun eigen organisatie. Iedere module is apart gecertificeerd. Na succesvolle afronding van alle drie de modules ontvangen deelnemers het diploma Professional Marketing.
Op 18 november is er een informatie avond voor geïnteresseerden. Aanmelden voor deze avond kan op deze site.
Foto: Fred van Diem
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- Profesional Marketing
- IT
- strategy
- Amsterdam Business School
- digital
- opleiding
- UvA
- master metrics
- introductie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Rico Bakker opent Nima Marketing Day
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
Laatste Nieuws
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing... 09-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing