Kim de Munnik nieuwe head of property bij Regus
- B2b
- 11 feb 2016 @ 10:29
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Zakelijk
- 11 feb 2016 @ 10:29
- Redactie B2B
Kim de Munnik (39) is per 1 februari 2016 aangesteld als head of property & development bij Regus Nederland, marktleider op het gebied van flexibele werkplekken. De Munnik is in deze nieuw gecreëerde functie verantwoordelijk voor de zoektocht naar nieuwe interessante locaties en het aanhuren van panden voor de exponentiële groei die het bedrijf de komende jaren verwacht. Dit zal zij doen voor alle merken binnen het Regus portfolio.
Daarnaast zal De Munnik leiding gaan geven aan een team van development directors en projectmanagers. Voordat De Munnik de overstap naar Regus maakte, heeft ze verschillende functies bekleed bij Schiphol Real Estate waarbij ze juist de andere kant van de vastgoedmarkt als eigenaar/belegger heeft ervaren.
Loopbaan
In 2006 begon ze daar als Property Manager, om uiteindelijk de overstap te maken naar manager leasing & new business. In deze functie was ze onder andere verantwoordelijk voor het verhuren van nieuwe en bestaande panden en haalde ze grote nieuwe huurders zoals Samsung, Cargill en Smurfit Kappa naar Schiphol. Daarnaast heeft De Munnik de Schiphol online community ‘Spot Schiphol’ opgezet en daarvoor diverse community events georganiseerd, zoals TEDx Schiphol.
Vraag naar flexibele werkplekken
De groeiambitie van Regus is voor De Munnik een mooie uitdaging. ‘De vraag naar flexibele werkplekken is enorm op dit moment, en dat marktaandeel zal alleen nog maar verder groeien. Door het uitbreiden van het netwerk met goede en inspirerende locaties kan Regus daar nog beter op inspelen en straks voor iedere doelgroep, in welke plaats dan ook, een geschikte werkplek bieden. Het zoeken van nieuwe locaties voor onze business centers is dan ook een geweldige leuke uitdaging die ik graag, samen met mijn team, aanga.’
Schiphol Real Estate
Jessika van Veen, algemeen directeur Regus Nederland: “We zijn heel ambitieus in Nederland en het is dan ook een logische keuze om ons property & development team in Nederland te versterken. Dankzij de teamuitbreiding met Kim kunnen wij de gewenste groei gaan realiseren. Ik heb er alle vertrouwen in dat Kim, met haar ervaring die ze heeft opgedaan bij Schiphol Real Estate, de perfecte persoon is om deze uitdaging aan te gaan.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing