Genomineerden Moawards 2016 zijn bekend

Genomineerden Moawards 2016 zijn bekend
  • B2b
  • 15 apr 2016 @ 12:36
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekZakelijkAward

MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2016 bekend gemaakt. De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence.

De winnaars van de MOAwards 2016 worden op woensdag 8 juni a.s. bekend gemaakt, tijdens de feestelijke Award-uitreiking bij Beachclub Vooges in Zandvoort. Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.

In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2016 zijn genomineerd:

1) Beautiful Lives te Hilversum
2) Perspective te Amsterdam
3) GfK te Hilversum

In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2016 zijn genomineerd:

1) Hans Martens – Schiphol Group
2) Jurgen Warnecke - Aegon
3) Pascal Mignolet – Jacobs Douwe Egberts

In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2016 zijn genomineerd:

1) Job van den Berg – TNS NIPO
2) Stephan van Veldhoven – Team Vier
3) Anke Bergmans – Blauw Research

In de categorie Young Talent van het jaar 2016 zijn genomineerd:

1) Christian de Jong – Blauw Research
2) Lieke van Heel - Efteling
3) Anouar El Haji - Veylinx

In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2016 zijn de volgende artikelen genomineerd:

1) Maarten J. Gijsenberg – Rijksuniversiteit Groningen: “Ga voor goud! Over de zin en onzin van extra reclame rond grote sportevenementen” (MOA-Jaarboek, 41(4), 57-69).

2) Janny Hoekstra & Jenny van Doorn – Rijksuniversiteit Groningen: “Wanneer worden
gepersonaliseerde online advertenties indringend?” (MOA-Jaarboek, 41(5), 71-85).

3) Wiebke Eberhardt, Elisabeth Brügge, Thomas Post – Maastricht University & Chantal Hoet – Aegon Nederland: “Verschil moet er zijn: betere segmentatie door het combineren van databronnen” (MOA-Jaarboek, 41(13), 195-210).

Voor meer informatie over de MOAwards zie deze site.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken