Genomineerden Moawards 2016 zijn bekend
- B2b
- 15 apr 2016 @ 12:36
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekZakelijkAward
- 15 apr 2016 @ 12:36
- Redactie B2B
MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2016 bekend gemaakt. De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence.
De winnaars van de MOAwards 2016 worden op woensdag 8 juni a.s. bekend gemaakt, tijdens de feestelijke Award-uitreiking bij Beachclub Vooges in Zandvoort. Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.
In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2016 zijn genomineerd:
1) Beautiful Lives te Hilversum
2) Perspective te Amsterdam
3) GfK te Hilversum
In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2016 zijn genomineerd:
1) Hans Martens – Schiphol Group
2) Jurgen Warnecke - Aegon
3) Pascal Mignolet – Jacobs Douwe Egberts
In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2016 zijn genomineerd:
1) Job van den Berg – TNS NIPO
2) Stephan van Veldhoven – Team Vier
3) Anke Bergmans – Blauw Research
In de categorie Young Talent van het jaar 2016 zijn genomineerd:
1) Christian de Jong – Blauw Research
2) Lieke van Heel - Efteling
3) Anouar El Haji - Veylinx
In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2016 zijn de volgende artikelen genomineerd:
1) Maarten J. Gijsenberg – Rijksuniversiteit Groningen: “Ga voor goud! Over de zin en onzin van extra reclame rond grote sportevenementen” (MOA-Jaarboek, 41(4), 57-69).
2) Janny Hoekstra & Jenny van Doorn – Rijksuniversiteit Groningen: “Wanneer worden
gepersonaliseerde online advertenties indringend?” (MOA-Jaarboek, 41(5), 71-85).
3) Wiebke Eberhardt, Elisabeth Brügge, Thomas Post – Maastricht University & Chantal Hoet – Aegon Nederland: “Verschil moet er zijn: betere segmentatie door het combineren van databronnen” (MOA-Jaarboek, 41(13), 195-210).
Voor meer informatie over de MOAwards zie deze site.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing