Sap Hybris introduceert Beyond CRM Truck Tour

Sap Hybris introduceert Beyond CRM Truck Tour
  • B2b
  • 7 jun 2016 @ 09:30
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingEvenementCustomer Journey

Donderdag 9 juni brengt de Sap Hybris Beyond CRM Truck een bezoek aan Nederland. De truck wordt gestationeerd bij het hoofdkantoor van Sap in Den Bosch. Niet alleen staat op deze dag de Beyond CRM Truck in het middelpunt van de belangstelling, ook vindt de Marketing Inspiration Day plaats met als thema ‘Deliver Great Experiences’.

De combinatie van deze twee events biedt een dag vol marketinginspiratie. Klanten, prospects, partners en invloedrijke branche-experts worden uitgenodigd om de truck te betreden. Daar krijgen ze toegang tot de laatste software voor customer engagement en commerce, zodat zij digitale transformatie uit de eerste hand kunnen ervaren en zien hoe technologie marketing, sales, e-commerce, customer service en billing worden verenigd.

Europese roadshow
Sap-experts aan boord van de truck diverse presentaties en demo’s, elk in het teken van een specifiek thema. De Beyond CRM Truck maakt deel uit van een Europese roadshow, waarbij in negentig dagen meer dan vijftig bestemmingen in elf landen worden aangedaan.

Beyond CRM Truck
De Beyond CRM Truck is met zijn gewicht van 33 ton, lengte van 16,5 meter en het kenmerkende logo van Sap moeilijk te missen. Aan boord van de vrachtwagen zijn meer dan 100 demo’s beschikbaar van oplossingen als Sap Hybris Cloud for Customer en Sap Hybris Marketing. Veel van deze technologieën en oplossingen zijn voor het eerst in Europa te zien. Zo presenteert Sap Hybris een prototype van ‘BullsEye’.

Customer experience
BullsEye is een technologie die met gebruik van IoT, in-store voor een persoonlijke digitale customer experience zorgt. Onder andere door producten op te laten lichten of te laten knipperen die op basis van online ingevulde gebruikersinformatie aanbevolen zijn. Denk bijvoorbeeld aan welk snoep bij iemand past op basis van zijn smaakvoorkeuren. Tegelijkertijd krijgt de gebruiker online meer informatie over het product, zoals het productieproces of het aantal calorieën. Hybris Labs werkt momenteel nog aan de ontwikkeling van deze oplossing.

Digitalte tijdperk
Jamie Anderson, senior vice president en CMO van Sap Hybris: ‘We kunnen niet wachten om met de Truck door Europa te toeren. Dit is een mijlpaal. Het is de eerste keer dat we het voertuig inzetten voor een Europese tour. Dit biedt ons een unieke gelegenheid om van gedachten te wisselen met klanten in deze regio. Nederland is een belangrijke en strategische markt voor Sap Hybris. Beyond CRM is meer dan een concept. Het zorgt voor een verandering in de manier waarop bedrijven in het digitale tijdperk met klanten communiceren, innoveren en hun ICT-omgeving vereenvoudigen.’

De oplossingen van Sap Hybris bieden ondersteuning voor real-time profilering van klanten, e-commerce en de ontwikkeling van communities. Dit stelt de frontoffice van ondernemingen in staat om de vinger aan de pols te houden met betrekking tot de behoeften van klanten en prospects. Hier staat meer informatie over de Marketing Inspiration Day. Aanmelden voor de dag kan ook via deze site. 

-

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken