Manhattan Exchange EMEA 2016 in teken van optimale klantbeleving
- B2b
- 27 sep 2016 @ 10:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Congres
- 27 sep 2016 @ 10:00
- Redactie B2B
Manhattan Associates heeft de agenda van keynote speakers voor het Exchange EMEA conferentie in Parijs bekendgemaakt. Manhattan Exchange EMEA 2016 vindt plaats op 5 en 6 oktober in Hotel du Collectionneur in Parijs. Ruim 300 industrieleiders en supply chain experts uit de sectoren retail, wholesale en manufacturing krijgen tijdens de conferentie de mogelijkheid om kennis en ervaringen uit te wisselen.
Het voldoen aan de wensen van de klant en het bieden van een optimale klantbeleving kent vele uitdagingen in de voortdurend veranderende wereld van b2b en b2c omnichannel commerce. Tijdens het evenement krijgen deelnemers meer inzicht in de oplossingen voor deze uitdagingen. Sponsoren van Manhattan Exchange 2016 zijn onder andere Accenture, Capgemini, CenturyLink, Dicitas Consulting, Fortna, MetaPack, Metis Consulting, Voiteq en Zebra.
Conferentie
Het thema van de conferentie ‘Delivering a Fulfilling Experience’ benadrukt de noodzaak voor ondernemingen om een gepersonaliseerde, consistente en bevredigende aankoopervaring te bieden aan klanten, ongeacht het kanaal. Tegelijkertijd moeten de resultaten winstgevend zijn voor de organisatie en de aandeelhouders. De conferentie laat zien hoe omnichannel innovaties van Manhattan meerwaarde bieden voor de gehele onderneming, van het magazijn tot aan de fysieke winkel en van het distributeurcentrum tot aan de b2b klant. Ook wordt er aandacht besteed aan hoe deze innovaties de benadering van organisaties hervormen om zodoende de belofte aan de klant te kunnen waarmaken.
Kloof dichten
Henri Seroux, senior vice president EMEA bij Manhattan Associates stelt: ‘Ondernemingen moeten beschikken over volledig geïntegreerde, gesynchroniseerde en geautomatiseerde processen die met alle onderdelen binnen de organisatie samenwerken om klanten een bevredigende ervaring te bieden en duurzaam succes te realiseren voor de onderneming. Dit is van belang voor alle sectoren. Bezoekers horen uit eerste hand hoe onze innovatieve oplossingen de kloof dichten tussen supply chains en klanten.’
Keynote sprekers
De keynote sprekers die hun visie op dit onderwerp delen zijn:
• Paul Anastasiou, senior director, Asda – De afgelopen twee jaar hebben Anastasiou en zijn team zich gericht op het implementeren van de Asda ‘toyou’ bestel- en retourdienst. In deze sessie wordt aandacht besteed aan het succes van het programma en hoe dit heeft geleid tot een uitstekende ervaring voor de klanten van Asda en haar retailpartners. Ook wordt ingegaan op hoe de nieuwe functionaliteit en het dienstenaanbod Asda wereldwijd koploper maakt qua innovatie.
• Kurt Van Donink, general manager ELC/VP Logistics Europe, Nike – Afgelopen drie jaar hebben Van Donink en zijn team zich gericht op het opnieuw ontwerpen van de logistieke activiteiten van Nike om de verkoopgroei online, in Nike’s eigen winkels en via de groothandels te ondersteunen. In de sessie ’Serving a Seamless Marketplace through a single process’, vertelt hij over de logistiek van Nike in Europa en de ontwikkelingen van het afgelopen jaar. Deze ontwikkelingen waren vooral gericht op het ondersteunen van een veelzijdige marktplaats en dit heeft ervoor gezorgd dat Nike de logistieke aanpak in heroverweging heeft genomen.
• Ilan Benhaim, director of strategy and innovation en general manager of VP Consulting, Vente-privee.com – Als medeoprichter van Vente-privee.com richt Benhaim zich momenteel op de samenwerking met de grootste spelers in de Franse retailsector om te komen tot een digitale strategie en een innovatief cross-channel netwerk die in lijn is met de wereldwijde strategie van de onderneming. Hij deelt zijn ervaring en inzichten op dit vlak in een sessie: ‘Partnering with Brands for Effective Commerce’.
• Essar Gabriel, IAAF General Secretary 2011-2015 en managing director egabriel. Als executive administrator en expert binnen de internationale sportindustrie was Gabriel betrokken bij de biedingen op en de organisatie van vijf Olympische en Paralympische spelen, één FIFA WK en drie IAAF WK’s. In de sessie ‘Introducing the Bridge – Is it a race? A learning expedition? A celebration?’ vertelt Essar over het indrukwekkende proces dat hij heeft doorlopen om sport, kunst en technologie samen te brengen.
• Eddie Capel, president en CEO, Manhattan Associates. Capel presenteert in de keynote de groeimogelijkheden voor ondernemingen die investeren in innovatie om klanteninformatie te verbinden binnen de organisatie en een gepersonaliseerde klantbeleving te bieden.
Algemene sessies
Naast de keynote sprekers die deelnemen aan de algemene sessies, vinden er verschillende paneldiscussies en deep-dive sessies plaats waaraan sprekers van verschillende internationale toonaangevende bedrijven deelnemen, zoals adidas, Cdiscount, Clarks, Lacoste, Radial, Schneider Electric, Thomas Cook and Walgreens Boots Alliance.
Meer informatie over Manhattan Exchange Emea 2016 is hier te vinden.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing