Marketing & Technology 2016 extra spannend met The Hunt!
- B2b
- 29 sep 2016 @ 09:56
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Congres
- 29 sep 2016 @ 09:56
- Redactie MarketingTribune
Het Marketing & Technology-event op 24 november a.s. krijgt een extra spannend karakter dankzij The Hunt . Als je nu snel intekent, maak je kans deel te mogen nemen aan de exclusieve sessie The Hunt.
25 deelnemers van het congres – random geselecteerd, retail uitgesloten - gaan meedoen in een interactief spel met het volgende uitgangspunt: ‘Je gaat werken bij een bedrijf dat de functie Marketeer heeft opgeheven en waarbij het marketingbudget vanaf nu 100% naar Technologie gaat.’ In The Hunt vallen mensen een traditioneel bedrijf aan en gebruiken die inzichten om hun eigen organisatie te verbeteren en bedreigingen om te buigen naar kansen.
Stephan Fellinger, presentator van het Marketing & Technology-event en bedenker en uitvoerder van The Hunt, houdt wel van een confrontatie. ‘We scoren momenteel erg goed met dit spel. Het is provocerend en leidt snel tot nieuwe en slimme inzichten.’
http://marketingentechnology.nl/
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing