Marketing & Technology 2016 extra spannend met The Hunt!

Marketing & Technology 2016 extra spannend met The Hunt!
  • B2b
  • 29 sep 2016 @ 09:56
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Congres

Het Marketing & Technology-event op 24 november a.s. krijgt een extra spannend karakter dankzij The Hunt . Als je nu snel intekent, maak je kans deel te mogen nemen aan de exclusieve sessie The Hunt.

25 deelnemers van het congres – random geselecteerd, retail uitgesloten - gaan meedoen in een interactief spel met het volgende uitgangspunt: ‘Je gaat werken bij een bedrijf dat de functie Marketeer heeft opgeheven en waarbij het marketingbudget vanaf nu 100% naar Technologie gaat.’  In The Hunt vallen mensen een traditioneel bedrijf aan en gebruiken die inzichten om hun eigen organisatie te verbeteren en bedreigingen om te buigen naar kansen.

Stephan Fellinger, presentator van het Marketing & Technology-event en bedenker en uitvoerder van The Hunt, houdt wel van een confrontatie. ‘We scoren momenteel erg goed met dit spel. Het is provocerend en leidt snel tot nieuwe en slimme inzichten.’

http://marketingentechnology.nl/

 

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken