Connexys en Vonq bundelen diensten
- B2b
- 4 okt 2016 @ 09:41
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - PartnershipArbeidsmarktRecruitment
- 4 okt 2016 @ 09:41
- Redactie B2B
Connexys, marktleider in Nederland in recruitment software en Vonq, Europees marktleider in Online Recruitment Marketing diensten, hebben hun diensten gebundeld om recruiters vanuit één omgeving nog makkelijker te laten werven. Binnen de markt is dit een innovatieve partnership die het recruitmentproces nog efficiënter inricht. Door de samenwerking krijgen recruiters direct vanuit de recruitment software van Connexys toegang tot het Job Marketing Platform van Vonq.
Gijs van Heijst, CEO bij Connexys, legt uit: ‘Onze recruitment software biedt gebruikers al de mogelijkheid om met één druk op de knop vacatures te verspreiden op eigen sites, vacaturesites en social media. Nu Vonq’s Job Marketing Platform volledig is geïntegreerd in onze software, worden relevante vacaturegegevens automatisch ingeladen in het Job Marketing Platform en krijgen gebruikers met slechts enkele klikken toegang tot meer dan 2000 relevante online mediakanalen wereldwijd.’
Tijd en geld
Wouter Goedhart, CEO bij Vonq, vertelt verder: ‘Het slimme algoritme van ons Job Marketing Platform geeft de recruiter een advies bij het selecteren van online mediakanalen, zoals vacaturesites en social mediakanalen, die het beste ingezet kunnen worden om toptalent te bereiken. Dit advies is gebaseerd op miljoenen datapunten. Het beheren van vacatures en de media-inkoop en - distributie is nu mogelijk vanuit één systeem. Dit scheelt de recruiter een hoop tijd en geld.’
Strategische keuze
De partnership komt voor beide partijen voort uit een strategische keuze. Goedhart licht toe: ‘De samenwerking speelt in op de groeiende behoefte van bedrijven om hun recruitmentproces datagedreven in te richten. Het doel dat we voor ogen hebben, is de recruiter sneller en dichter bij hun doelgroep te brengen op basis van performance data. Het koppelen van het recruitmentsysteem van Connexys geeft de recruiter de mogelijkheid alle recruitmentactiviteiten efficiënt in één systeem uit te voeren. Geweldig dat we met Connexys deze strategische stap mogen zetten.’ Ook Van Heijst ziet de samenwerking positief tegemoet: ‘De integratie zorgt voor een verbreding van onze diensten richting de klant. Deze unieke functionaliteit heeft een global reach en zorgt voor een onderscheidende positionering ten opzichte van onze concurrenten. De integratie ligt daarnaast in lijn met onze missie; het recruitmentproces voor onze klant doeltreffender, sneller en transparanter maken.’
Alles op één plek
Koninklijke Bam Groep is de eerste organisatie die - na een pilotperiode - gebruik maakt van de integratie. Monika Heldoorn, employer branding specialist bij Bam, heeft met smart gewacht op de systeemkoppeling. Heldoorn licht toe: ‘Door het grote volume aan vacatures binnen onze organisatie was er echt behoefte aan een verbindend element tussen, enerzijds, de plek waar wij onze vacatures beheren en, anderzijds, onze media-inkoop en – distributie. Alle relevante vacaturegegevens worden automatisch vanuit Connexys in het Job Marketing Platform geladen. Vervolgens selecteer ik de kanalen waar de betreffende doelgroep zich bevindt, en wordt de vacature op alle geselecteerde online media geplaatst. Per campagne scheelt me dit tot wel 45 minuten.’
Meer informatie staat op deze site.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing