Goeroe Verne Harnish leert groeiondernemers een lesje
- B2b
- 11 okt 2016 @ 14:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkEvenementKennissessie
- 11 okt 2016 @ 14:00
- Redactie B2B
Op dinsdag 8 november vindt in de Amsterdamse Beurs van Berlage het event Scaling Up plaats. Tijdens het event Scaling Up in de Amsterdamse Beurs van Berlage neemt de Amerikaanse groeigoeroe Verne Harnish, bekend van de bestseller ‘Mastering the Rockefeller Habits’, 300 ondernemende professionals mee in zijn methodes voor organisatiegroei. Van startups en scaleups tot MT-lid en manager.
De dag wordt dinsdag 8 november georganiseerd door ScaleUp Company, een organisatie die ondernemers helpt te groeien door middel van op maat gemaakte groeiprogramma’s, masterclasses en events. Hier staat meer informatie over de masterclass en deelname.
Handige handvatten
Tijdens de training biedt Harnish de deelnemers praktische handvatten voor persoonlijke en organisatiegroei. Het programma richt zich op strategie, mensen, executie en cash. Iedereen die een organisatie leidt, alleen of in een team, kan zich voor het programma aanmelden. Daarnaast delen -door Harnish geïnspireerde ondernemers- hun groeiervaringen en best practices met de aanwezigen.
Behoefte aan doorgroeiers
‘We hebben meer doorgroeiers nodig in Nederland. Zij zijn degenen die voor economische ontwikkeling en groei in banen zorgen. Onze observatie is dat slechts een op de acht bedrijven met expliciete groeiaspiraties ook daadwerkelijk organisatiegroei doormaakt. Een flink gat van ambitieuze ondernemingen dus, die wel wíllen groeien maar dat nog niet doen’, aldus Pieter van Osch, mede-eigenaar van ScaleUp Company. ‘Verne Harnish weet als geen ander hoe je die groeicurve binnen een organisatie kunt inzetten. Door hem uit te nodigen bieden we Nederlandse ambitieuze ondernemers een handleiding en een stevige dosis inspiratie om hun groei te starten of te versnellen.’
Dopper en Snappcar
ScaleUp Company is een initiatief van drie Nederlandse ondernemers: Pieter van Osch, Kees de Jong en Bart van Nol. Het werd in 2008 opgericht onder de naam Spark Entrepeneurs Education. Sinds die tijd helpt de organisatie andere ondernemers hun volle potentieel te realiseren met de groei van hun business. De middelen die ze daarbij inzetten zijn events, educatieve masterclasses en gestructureerde groeiprogramma's. ScaleUp Company bedient momenteel meer dan 400 organisaties die in de doorgroei zitten van startup naar scaleup, zoals Dopper, Snappcar en Studelta. ScaleUp Company is gevestigd in Amsterdam en telt negen medewerkers.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing