Jos Vink nieuwe ceo Blauw Research
- B2b
- 29 nov 2016 @ 16:17
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Zakelijk
- 29 nov 2016 @ 16:17
- Redactie MarketingTribune
Na tien jaar werkzaam te zijn geweest bij Blauw Research, waarvan de laatste vijf jaar in de rol van CEO, heeft Els Molenaar besloten dat het tijd is om het bureau te verlaten. Per 1 december volgt Jos Vink haar op als ceo.
Vink is nu managing partner en lid van het MT. Vink: 'Ik ben trots om Els te mogen opvolgen. Blauw is het mooiste bureau van Nederland. We hebben een geweldig team dat niets liever doet dan hun klanten vooruit helpen. Els heeft enorm veel voor Blauw betekend. Ze heeft bergen werk verzet en heel veel voor elkaar gekregen. We gaan haar Rotterdamse manier van werken en haar niet aflatend optimisme erg missen.'
Molenaar
Molenaar is de afgelopen vijf jaar de drijvende kracht geweest achter diverse veranderingen waardoor Blauw het toonaangevende bureau blijft dat het altijd is geweest. Blauw profileert zich als innovatieve, strategische partner met ‘creating positive change’ als leidraad. ‘Marktonderzoek is veel meer dan het leveren van insights’, aldus Molenaar. Ze gaat zich de komende maanden bezinnen op haar verdere toekomst. Hoe die eruit ziet weet ze nog niet, maar wel dat vernieuwen van organisaties centraal komt te staan.
Vink
Vink heeft uiteenlopende opdrachten voor veel verschillende opdrachtgevers gedaan en heeft een specialisatie in retail en financiële dienstverlening. De laatste jaren is hij bezig geweest met het ontwikkelen van nieuwe diensten die opdrachtgevers van Blauw in staat stellen om relevant te zijn voor hun doelgroepen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing