Marklogic sluit strategische samenwerking met Cionet Nederland
- B2b
- 20 dec 2016 @ 08:21
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkBig data
- 20 dec 2016 @ 08:21
- Redactie B2B
MarkLogic, leverancier van een NoSQL-database voor enterprises, heeft een strategische samenwerking gesloten met Cionet Nederland. Hiermee gaat het bedrijf actief kennis, content en expertise delen met een actieve community van 620 Digital Leaders en IT-beslissers. ‘Marklogic is een mooie aanwinst voor ons netwerk’, zegt Jeroen Kleinhoven van Cionet. ‘Een innovatieve partij met een moderne visie, die bovendien door onze leden zelf is aangedragen.’
De afgelopen tien jaar heeft Marklogic een reputatie opgebouwd als leverancier van een Enterprise NoSQL-database. Het bedrijf heeft diverse internationale klanten in sectoren als banking, overheid, media en transport en logistiek. De database van Marklogic maakt een naadloze integratie van data uit silo’s mogelijk, zonder in te leveren op performance. Ook in de Benelux maakt het bedrijf indruk. Zo won het dit jaar een prijs voor het ICT-project van het jaar met het track & trace-systeem van DHL Parcel Benelux, en werd bekend dat ABN Amro zijn nieuwe transactiedatabase met Marklogic ontwikkelt.
Bedrijfsleven
Jurriaan Krielaart, territory director northern Europe bij MarkLogic: ‘Wie zien de partnership met Cionet als een belangrijke kans om de dialoog aan te gaan met de IT-executives in het Nederlandse bedrijfsleven. Talloze bedrijven gebruiken Marklogic onder de motorkap om data uit verschillende systemen samen te voegen in één high-performance platform. We willen onze kennis en expertise op dit gebied graag delen met Cionet-community.’
Netwerken
Cionet heeft internationaal meer dan 6.500 leden, met in Nederland een netwerk van 620 Digital Leaders en IT-beslissers. Het bedrijf organiseert rondetafelsessies en netwerkbijeenkomsten voor de community, waarbij intensief wordt samengewerkt met kennispartners als Marklogic.
Jeroen Kleinhoven, commercieel partner bij Cionet Nederland: ‘Onze partners zijn zowel gevestigde namen als nieuwe opkomende spelers. Marklogic is echt een vernieuwende partij. Hun databaseoplossing heeft veel bedrijven meer snelheid en flexibiliteit gegeven en hun business veranderd. Dat innovatieve karakter past bij Cionet en onze community.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing