Bastiaan Schoonhoven sales en marketing director bij Marcommit

Bastiaan Schoonhoven sales en marketing director bij Marcommit
  • B2b
  • 22 mrt 2017 @ 12:51
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Marketing- en PRbureau Marcommit heeft Bastiaan Schoonhoven (42) aangesteld als Sales en Marketing Director. Het betreft een nieuwe functie, waarmee Marcommit invulling geeft aan de ambitie om verder te groeien. Schoonhoven maakt straks ook deel uit van het managementteam van het bureau.

Bastiaan Schoonhoven heeft ruime ervaring in sales en marketing opgedaan bij verschillende organisaties. Hij was tot voor kort manager marketing bij Motiv ICT Security. De rode draad in zijn loopbaan is naar eigen zeggen het vertalen van zakelijke doelstellingen naar commerciële strategieën en de daaruit voortvloeiende marketingactiviteiten en waar nodig het ontwikkelen van nieuwe diensten en oplossingen. Dat is tevens een van zijn opdrachten bij Marcommit.

Marianne van Barneveld, oprichter en mede-eigenaar van Marcommit, over de aanstelling: ‘Niet alleen in het aantal medewerkers en klanten, maar ook ons dienstenportfolio wordt fors uitgebreid. Je ziet dat we naast PR meer en meer (inbound) marketingdiensten aan onze klanten leveren. We willen deze diensten enerzijds verbreden en verdiepen en anderzijds willen we ons met deze services nadrukkelijker bij onze huidige en nieuwe klanten profileren. Ik ben ervan overtuigd dat we met Bastiaan en zijn ruime ervaring in sales en marketing deze ambities zullen vervullen.'

Bastiaan Schoonhoven: ‘Mijn taak is om bij klanten overkoepelende marketing- en PR-strategieën te koppelen aan bedrijfsstrategieën en -doelstellingen. Bij voorkeur innovatiegedreven en richtinggevend aan de nieuwste trends op het gebied van PR, communicatie, media en marketing. Ik zie het als een uitdaging nieuwe diensten te ontwikkelen die nauw aansluiten op de wensen van de klant. Naast de klassieke PR-activiteiten richten we ons op geïntegreerde marketingdiensten. Ik zie ernaar uit met deze aantrekkelijke propositie meer waarde te kunnen bieden voor onze bestaande klanten en tevens nieuwe klanten aan ons te binden.' 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken