Hotelketen Postillon bemoeit zich met zijn zakelijke gasten
- B2b
- 15 mrt 2017 @ 10:31
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Zakelijk
- 15 mrt 2017 @ 10:31
- Redactie MarketingTribune
Nederlandse hotelketen Postillion lanceert een nieuwe campagne onder de titel ‘Mind Your Business’. Kern van de campagne is dat de medewerkers van de hotels zich, aldus marketing manager Bart Peschier, 'meer met de zaken van onze gasten gaan bemoeien'. De campagne start vandaag en is gemaakt door De Code.
In de nieuwe campagne - die draait via online bannering en social - staan mens- en servicegerichtheid centraal: ‘Men koopt de ervaring, niet de vergaderzaal’, aldus Peschier. Daarom focust Postillion met de campagne nog meer op de totaalbeleving van de zakelijke gast en niet louter op de afzonderlijke producten en faciliteiten. Zo vangt een meeting host alle zakelijke gasten persoonlijk op, waardoor zij bij de receptie niet hoeven te mengen met hotelgasten.
Verder zijn er diverse services die de zakelijke gast ontlasten, zoals 15 minute fix, waarmee onverwachte problemen als een technische storing of een vergeten adapter binnen een kwartier worden opgelost.
Ook nieuw is de female touch, een service die gratis bij te boeken is en onder meer inhoudt dat vrouwelijke gasten een parkeerplaats dichtbij de ingang krijgen. Het is volgens Peschier de taak van de gastvrouwen en –heren om met persoonlijke aandacht een omgeving te creëren waarin gasten kunnen excelleren. Vandaar de aansporing van de medewerkers om zich meer te bemoeien met de zaken van hun gasten. De campagne laat gasten persoonlijk kennismaken met echte collega's die in de uitingen te zien zijn. ‘Onze collega's staan centraal binnen deze campagne, zij vormen de verbindende factor tussen de acht locaties van Postillion’, aldus Peschier.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing