Janine Bos vertrekt na 10 jaar bij Randstad
- B2b
- 15 mei 2017 @ 10:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 mei 2017 @ 10:24
- Sjaak Hoogkamer
Janine Bos, directeur marketing en communicatie bij Randstad, heeft besloten na 10 jaar Randstad te verlaten om ‘haar handen vrij te hebben voor een grote klus’. MarketingTribune meldde in december vorig jaar dat Bos volgens goed ingelichte bronnen op non-actief was gezet. Randstad betreurt dat - ten onrechte - de indruk is ontstaan dat Janine Bos door Randstad op non-actief zou zijn gesteld. Chris Heutink, CEO Randstad Groep Nederland: ‘Randstad vindt het jammer dat Janine Bos vertrekt en dankt haar voor wat zij voor Randstad heeft betekend.’ Fotocredits: CustomerFirst.nl)
Janine Bos is in haar 10 jaar bij Randstad aanvankelijk verantwoordelijk geweest voor operationele bedrijfsonderdelen, eerst als directeur van de regio Rotterdam en daarna als directeur van Randstad Callflex. Heutink: ‘Beide zijn onder haar leiding zeer succesvol geweest. De laatste vier jaar was Janine Bos verantwoordelijk voor de afdeling Marketing & Communicatie, vanaf juli 2013 van het merk Randstad en vanaf oktober 2014 van de totale merkportfolio van Randstad Groep Nederland (Randstad, Tempo-Team en Yacht).’
Campagne
In die periode viel Randstad op met de campagne `Jeugd op Zoek' waarmee 10.000 jongeren succesvol aan werk werden geholpen. Ook was Janine Bos vanuit haar rol verantwoordelijk voor de corporate campagne 'Worden wie je bent' en de succesvolle relaunch van het professionals-merk YACHT. Mede door deze initiatieven zijn de naamsbekendheid, de merkvoorkeur en de net promotor score van Randstad, Tempo-Team en YACHT flink gestegen.
Heutink: ‘Janine Bos weet als geen ander voeling te houden met de samenleving. Zo heeft zij de Young Advisory Board geïntroduceerd (met jongeren tussen de 14 en 24 jaar) en vergelijkbare adviesraden met ouderen, klanten en ondernemers.’Jeugd
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing