Blinker en MailPlus samen verder onder de naam Spotler
- B2b
- 29 jun 2017 @ 10:04
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 29 jun 2017 @ 10:04
- Redactie MarketingTribune
De zusterbedrijven Blinker en MailPlus gaan vanaf vandaag verder als één bedrijf: Spotler. De samenvoeging is de eerste stap naar het doel om een internationale speler van marketing automation software te worden.
‘Deze rebranding naar Spotler is voor ons een grote stap. We geven twee sterke merken op, maar we krijgen er een internationale naam voor terug. Een krachtige naam waarmee we willen aangeven dat wij onze klanten in de spotlight zetten bij hun klanten’, zegt Marc Schüssler, directeur en oprichter.
De productnaam MailPlus blijft nog even bestaan. Aan het eind van het jaar zal een nieuwe interface gelanceerd worden en zal de productnaam ook wijzigen naar Spotler. De 5000+ gebruikers van de MailPlus software moeten vanaf vandaag inloggen op de nieuwe website van Spotler.
Ambities voor 2018: marketing automation en internationale groei
Na de lancering van de nieuwe interface, breidt Spotler zijn software verder uit met marketing automation functies, zoals webtracking, nieuwe campagnetriggers en het publiceren naar social media. Verder wordt de organisatie van Spotler voorbereid op internationalisering. Veel processen worden versimpeld en geoptimaliseerd zodat Spotler schaalbaar wordt en daarmee een voorbeeld wordt voor vestigingen in andere landen.
Snellere doorontwikkeling, meer functies, betere software
Internationale groei is geen doel op zich, maar de groei gaat ervoor zorgen dat er een snellere doorontwikkeling van de software kan plaatsvinden. Dit betekent voor klanten en partners dat zij betere software en meer functies tot hun beschikking gaan krijgen
De komende maanden gaat er – onder andere via MarketingTribune – een campagne lopen om de rebranding van Blinker en MailPlus naar Spotler onder de marketeers in Nederland bekend te maken.
Meer informatie over Spotler vind je op de website van het nieuwe bedrijf.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Merken bouwen is mensenwerk (en veel geduld hebben)
- Michiel Verstraten: LinkedIn Marketing is succesvol recept...
- JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek ‘BRO Next’
- [column] SXSW2024: waarachtig of waar-achtig?
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe NS-stations
- [column] Groeien om te overleven, maar hoe?
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing