Aarts manager communications & pr bij Kia
- B2b
- 3 aug 2017 @ 10:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 3 aug 2017 @ 10:46
- Sjaak Hoogkamer
Maaike Aarts is benoemd tot Manager Communications & Public Relations van Kia Motors Nederland B.V.. In deze functie is zij samen met haar team verantwoordelijk voor de marketing communicatie én vanaf heden ook voor de PR van de Koreaanse autoproducent. Het team zal op korte termijn nog worden uitgebreid met een PR Officer om de dagelijkse werkzaamheden te ondersteunen.
Aarts is sinds 2011 werkzaam voor Kia Motors Nederland B.V. en heeft Kia in haar voormalige rollen als marketingcoördinator en manager communications mede op de kaart gezet gedurende de afgelopen jaren. ‘In de zes jaar dat ik inmiddels bij Kia werkzaam ben, heeft het merk een enorme groei doorgemaakt en ook de komende tijd staat er nog veel te gebeuren. Bijvoorbeeld met de aanstaande introducties van de Kia Stonic en de Kia Stinger. Het is mooi om hier deel van uit te mogen maken.’
Medialandschap
Het besluit om de marketingcommunicatie en pr onder één verantwoordelijkheid samen te voegen past volledig in de strategie van Kia. ‘Het medialandschap verandert en biedt veel mogelijkheden voor het verder uitbouwen van het ambitieuze merk Kia in Nederland. Wat ons betreft is het belangrijk dat marketingcommunicatie en pr hierbij hand in hand gaan. Dit borgen wij met het samenvoegen van de twee disciplines onder leiding van Maaike Aarts,’ aldus Kim Kreber, director marketing aan wie Aarts zal blijven rapporteren.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing