Erik van Engelen weg bij Eneco

11okt 201710:33
  • B2b
  • 9397 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MarketingSponsorRingPersonalia

nieuws Erik van Engelen (1968) verlaat Eneco per 1 januari 2018. Hij werkt sinds 2009 voor Eneco en heeft bij dit bedrijf diverse (marketing)functies vervuld. Sinds 2014 was hij directeur van de business unit Consumenten.

‘Samen met fantastische collega’s heb ik de duurzame ambities van Eneco mede kunnen vormgeven', reageert Van Engelen. 'Eneco is nu het mooiste en meest innovatieve energiebedrijf van Europa. Ik ben trots dat ik een belangrijke bijdrage aan deze transformatie heb kunnen leveren, onder andere door het succes van Toon. Er staat nu een wendbaar, innovatief en professioneel consumentenbedrijf met een succesvolle multibrand strategie. Nu, na ruim 8 jaar energietransitie, heb ik zin in nieuwe uitdagingen.’

Transformatie

Frans van de Noort, lid van de Raad van Bestuur van Eneco Groep NV: ‘Erik van Engelen heeft een belangrijk aandeel gehad in de transformatie van Eneco naar een professionele klantenorganisatie. Hij stond aan de wieg van innovatieve en succesvolle proposities zoals Hollandse Wind en Toon. Hij heeft grote versnelling aangebracht in de digitalisering van onze dienstverlening. Ik wil hem hartelijk bedanken voor zijn bijdrage aan Eneco in de afgelopen jaren en wens hem veel succes in zijn verdere carrière.’

Erik van Engelen blijft in functie tot zijn vertrek. Wie hem gaat opvolgen is nog onduidelijk. Van Engelen is verder dit jaar onder meer voorzitter van de hoofdjury van de SponsorRingen. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business