Erik van Engelen weg bij Eneco
- B2b
- 11 okt 2017 @ 10:33
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MarketingSponsorRingPersonalia
- 11 okt 2017 @ 10:33
- Redactie Sponsoring
Erik van Engelen (1968) verlaat Eneco per 1 januari 2018. Hij werkt sinds 2009 voor Eneco en heeft bij dit bedrijf diverse (marketing)functies vervuld. Sinds 2014 was hij directeur van de business unit Consumenten.
‘Samen met fantastische collega’s heb ik de duurzame ambities van Eneco mede kunnen vormgeven', reageert Van Engelen. 'Eneco is nu het mooiste en meest innovatieve energiebedrijf van Europa. Ik ben trots dat ik een belangrijke bijdrage aan deze transformatie heb kunnen leveren, onder andere door het succes van Toon. Er staat nu een wendbaar, innovatief en professioneel consumentenbedrijf met een succesvolle multibrand strategie. Nu, na ruim 8 jaar energietransitie, heb ik zin in nieuwe uitdagingen.’
Transformatie
Frans van de Noort, lid van de Raad van Bestuur van Eneco Groep NV: ‘Erik van Engelen heeft een belangrijk aandeel gehad in de transformatie van Eneco naar een professionele klantenorganisatie. Hij stond aan de wieg van innovatieve en succesvolle proposities zoals Hollandse Wind en Toon. Hij heeft grote versnelling aangebracht in de digitalisering van onze dienstverlening. Ik wil hem hartelijk bedanken voor zijn bijdrage aan Eneco in de afgelopen jaren en wens hem veel succes in zijn verdere carrière.’
Erik van Engelen blijft in functie tot zijn vertrek. Wie hem gaat opvolgen is nog onduidelijk. Van Engelen is verder dit jaar onder meer voorzitter van de hoofdjury van de SponsorRingen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing