PIM Marketingliteratuurprijs op 28 november

PIM Marketingliteratuurprijs op 28 november
  • B2b
  • 16 nov 2017 @ 09:48
  • 9060 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

Welk marketingboek maakte het meeste indruk op de jury dit jaar? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Op 28 november organiseert PIM de traditionele kennismakingsavond met de 10 genomineerde auteurs en hun boek.

Afgelopen jaar won Creating value with big data analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge en Natasha Walk. Dit jaar zijn er opnieuw 10 nieuw verschenen marketingboeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. De winnaar van dit jaar wordt bekendgemaakt tijdens deze sessie.

Kies zelf je programma

Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuurprijs plaats.

Onderstaande titels zijn genomineerd:

• Het einde van online winkelen, Wijnand Jongen

• De kracht van platform strategie, Cor Molenaar

• Startup Branding, Andy Mosmans

• Customer journey optimalisatie , Rob Luif

• Big data marketing , Paul Postma

• De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman

• De relatie economie, Xavier van Leeuwe, Matt Lindsay, Matthijs van de Peppel

• Sterke merken, betere wereld , Bart Brüggenwirth

• Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport , Kok – Gruijters – De Zeeuw

• Influencers, Carole Lamarque

Aanmelden voor het event van 28 november kan via www.pimonline.nl

 

 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken