Mariëtte Leenhouts nieuwe directeur Marketing en Communicatie Randstad
- B2b
- 8 jan 2018 @ 11:32
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 8 jan 2018 @ 11:32
- Redactie Online
Mariëtte Leenhouts is deze week gestart als directeur Marketing en Communicatie bij Randstad Groep Nederland. Zij wordt verantwoordelijk voor market intelligence, innovatie, branding, communicatie, online, CRM, PR en events van de merken Randstad, Tempo-Team en Yacht. Leenhouts werkte eerder voor Sara Lee, Heineken en global marketing consultancy Kantar Consulting.
Onlangs maakte ze de overstap van telecom, als brand & comms director van VodafoneZiggo, naar de HR-dienstverlener. Leenhouts koos deze zomer 2017 nadrukkelijk voor Randstad Groep Nederland en kreeg de afgelopen maanden de gelegenheid zich voor te bereiden op haar nieuwe klus: ‘De cultuur van Randstad sprak me direct aan, maar wat me vooral trof, is de kernactiviteit van Randstad: mensen aan het werk helpen en daarmee wezenlijk impact kunnen maken op hun leven. De strategie van Randstad, Human Forward, waarbij technologie mensen in staat stelt het beste uit zichzelf te halen, spreekt mij enorm aan. Het voelt als een geweldige kans om daar samen met mijn nieuwe team een bijdrage aan te leveren.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing