Mariëtte Leenhouts nieuwe directeur Marketing en Communicatie Randstad

Mariëtte Leenhouts nieuwe directeur  Marketing en Communicatie Randstad
  • B2b
  • 8 jan 2018 @ 11:32
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Mariëtte Leenhouts is deze week gestart als directeur Marketing en Communicatie bij Randstad Groep Nederland. Zij wordt verantwoordelijk voor market intelligence, innovatie, branding, communicatie, online, CRM, PR en events van de merken Randstad, Tempo-Team en Yacht. Leenhouts werkte eerder voor Sara Lee, Heineken en global marketing consultancy Kantar Consulting.

Onlangs maakte ze de overstap van telecom, als brand & comms director van VodafoneZiggo, naar de HR-dienstverlener. Leenhouts koos deze zomer 2017 nadrukkelijk voor Randstad Groep Nederland en kreeg de afgelopen maanden de gelegenheid zich voor te bereiden op haar nieuwe klus: ‘De cultuur van Randstad sprak me direct aan, maar wat me vooral trof, is de kernactiviteit van Randstad: mensen aan het werk helpen en daarmee wezenlijk impact kunnen maken op hun leven. De strategie van Randstad, Human Forward, waarbij technologie mensen in staat stelt het beste uit zichzelf te halen, spreekt mij enorm aan. Het voelt als een geweldige kans om daar samen met mijn nieuwe team een bijdrage aan te leveren.’ 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken