Multichannel Conference: tips van de redactie
- B2b
- 16 apr 2018 @ 15:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentEvenement
- 16 apr 2018 @ 15:56
- Lucas Boon
Mix je eigen content tijdens Multichannel 2018, aanstaande woensdag en donderdag in DeFabrique te Utrecht. Wat zijn de niet te missen talks?
Met sprekers van onder meer Gracious, Spotler en Sooqr zijn de verwachtingen hooggespannen. Benieuwd naar het volledige programma? Ga hier naartoe. Een bezoek aan Multichannel is gratis. Ga hier naartoe om je in te schrijven.
Woensdag
De grootste investeerder in print in een digitaal tijdperk
Koopjedeal ooit begonnen als een zolderkamer onderneming is uitgegroeid tot grootste online aanbieding website in zijn soort mede door grootse investeringen in print en juiste opvolging online.
Van persona's naar realtime personalisatie: hoe doe je dit nu eigenlijk?
Binnen een paar jaar vindt meer dan 85% van de klantcontacten digitaal plaats en is customer experience belangrijker dan product en prijs. Hoe hou je binding met je klant en blijf je de klant het gevoel geven zich 'thuis' te voelen? Voldoet het werken met persona's dan nog wel of moeten we nog een stapje extra zetten?
Data & AI: Hoe zet je dit concreet in binnen je marketingorganisatie?
Artificial Intelligence (AI) manifesteert zich steeds vaker in het dagelijks leven en in allerlei vormen van marketing. Maar wat houdt het precies in, hoe pas je het toe en wat kan jouw bedrijf daarmee? Maak kennis met de innoverende kracht van Artefact.
Donderdag
Multichannel binnen de technische sector onmogelijk?
Hoe benut je optimaal de kansen die de vele marketingkanalen je bedrijf bieden? Sinds 4 jaar heeft Warmteservice een verdienmodel aan haar multi-channel strategie gekoppeld en biedt zij deze haar toeleveranciers/fabrikanten aan. Dit zorgt voor een grote betrokkenheid bij deze partijen.
Onderscheidende klantenservice als groeistrategie
De ene organisatie ziet de klantenservice als een noodzakelijk kwaad terwijl de andere organisatie het ziet als mogelijkheid om klanten aan zich te binden. Geen visie op klantcontact is een gemiste kans, want een goede klantenservice strategie kan zorgen voor (nog meer) groei van je organisatie!
Conversie optimalisatie met MetaDimensions bij de Persgroep
Conversieoptimalisatie wordt steeds belangrijker bij Nederlands grootste uitgever. Miljoenen bezoekers van de sites van De Persgroep worden dagelijks betrokken bij meerdere tests. Testen verhogen het rendement voor de Persgroep.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- sooqr
- gracious
- data
- realtime
- ai
- mix je eigen content
- digital
- multichannel
- multichannel conference
- defabrique
- spotler
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Rico Bakker opent Nima Marketing Day
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
Laatste Nieuws
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing... 09-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing