DVJ Insights Marketing Research en Analytics Bureau van het jaar

DVJ Insights Marketing Research en Analytics Bureau van het jaar
  • B2b
  • 7 jun 2018 @ 09:24
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Onderzoek

DVJ Insights is bij de uitreiking van de MOAwards 2018 uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde ging naar Daniëlle Koning van UWV.

De grote groei die DVJ Insights doormaakt, is volgens de jury van de MOAwards ‘niet leidend maar juist het gevolg van een tomeloze inzet’

Lucas Hulsebos, mede-eigenaar van het bureau, beaamt dat, maar zegt ook dat hard groeien zijn ambitie was: ‘Ik heb een voorliefde voor grote, strategische projecten. Daar moet je een bepaalde omvang voor hebben en je moet heel goed weten waar je morgen naartoe wil. Het is makkelijk om te doen wat je gisteren deed, maar als je als bureau vooruit wil moet je het morgen anders durven doen.’

Insights Professional aan bedrijfszijde werd Daniëlle Koning van UWV. De jury roemde haar slagvaardigheid, die er voor gezorgd heeft dat de klant bij UWV veel meer centraal staat. In de drie jaar dat Koning voor UWV werkt, zegt ze de organisatie te zien verschuiven van procesgericht- naar klantgericht denken: ‘Als we nu een app ontwikkelen, vragen we eerst onze klanten wat ze willen in plaats van zomaar iets te bouwen.’

Insights Professional aan bureauzijde is Eltine van der Veer van Braingineers: ‘Als start-up zijn we hier een beetje een vreemde eend in de bijt. Deze prijs zien we dan ook echt als een erkenning.’

Niels Bouwman van Kantar Millward Brown mocht de prijs voor Young Talent van het jaar in ontvangst te nemen. De jury was lovend over zijn beheersing van methodologie en modellen en hoe hem dat de mogelijkheid geeft ‘buiten de lijntjes te kleuren’.

De jury koos unaniem voor André Scholten als Digital & Webanalist van 2018. Deze zelfstandige seo- en webanalyticsspecialist kan volgens de jury ‘toveren met data’.

De prijs voor Insights Scientist van het jaar ging naar Lara Lobschat.

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken