Weight Watchers lanceert zomercampagne
- B2b
- 2 jul 2018 @ 09:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 2 jul 2018 @ 09:36
- Lucas Boon
Dieetprogramma Weight Watchers kondigt de lancering aan van een wereldwijde zomermarketing-campagne die focust op de leefbaarheid van een zogenaamd WW Flex-programma.
De campagne moet aantonen hoe je tijdens de zomer kan genieten van eten en afspreken met vrienden en famiel, terwijl je nog steeds gezonde gewoonten blijft ontwikkelen.
De campagne maakt deel uit van Weight Watchers' 'Summer of Impact' en houdt meteen twee primeurs in voor het merk: het is de eerste keer dat Weight Watchers een wereldwijde marketingcampagne opzet die aangestuurd wordt door één centraal idee en die op dezelfde manier in alle markten wordt uitgerold. Daarbij is het voor het eerst dat het bedrijf een marketingcampagne in de zomer lanceert.
Corinne Pollier, president of international bij Weight Watchers, laat weten: 'In het verleden hebben we altijd gefocust op de winter omdat we weten dat mensen aan de start van het nieuwe jaar gemotiveerd zijn om zich een gezonde levensstijl aan te meten. Maar we weten dat mensen het hele jaar door gezond door het leven willen gaan. In dit kader kunnen wij een sterke partner zijn omdat de leefbaarheid van ons nieuwe WW Flex-programma het eenvoudiger maakt om een gezonde levensstijl aan te nemen.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing