BDO biedt ondernemers nieuwe perspectieven
- B2b
- 5 okt 2018 @ 09:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalCampagnesCommunicatie
- 5 okt 2018 @ 09:14
- Lucas Boon
Advies- en accountantkantoor BDO biedt ondernemers via 20-seconden commercials en digitale billboards elke week 'nieuwe perspectieven' op een actueel thema. Verantwoordelijk bureau is Admix.
B2B-bureau Admix uit Rotterdam ontwikkelde het creatieve concept en de communicatiestrategie, waarin ook online een rol speelt. De campagne haakt in op actuele thema's, zoals de nieuwe begroting, de privacyregels en het fiscale jaar.
Account director Catelijne Bron laat weten: 'Met deze campagne hebben we een mooie manier gevonden om alle verschillende uitdagingen, doelgroepen en boodschappen vanuit één overkoepelende merkbelofte te adresseren, zonder dat het een poldercampagne wordt.'
'Nieuwe perspectieven' is het thema waarmee Admix twee jaar geleden het BDO-account verwierf, na een pitch tussen drie bureaus. Sindsdien is het thema vooral op product- en dienstniveau toegepast. Suzanne Broekhof, hoofd marketing en communicatie bij BDO, zegt: 'Onze marketingdoelstellingen vroegen om een volgende stap: een stevige corporate merkcampagne waarmee we impact maken en onze naams-, propositie- en inhoudsbekendheid een boost geven. In alle markten waar we actief zijn. Uiteraard met als doel om nieuwe doelgroepen te bereiken en nieuwe kansen te creëren voor al onze lines of service.'
Bekijk de campagnewebsite hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing