BDO biedt ondernemers nieuwe perspectieven

BDO biedt ondernemers nieuwe perspectieven
  • B2b
  • 5 okt 2018 @ 09:14
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalCampagnesCommunicatie

Advies- en accountantkantoor BDO biedt ondernemers via 20-seconden commercials en digitale billboards elke week 'nieuwe perspectieven' op een actueel thema. Verantwoordelijk bureau is Admix.

B2B-bureau Admix uit Rotterdam ontwikkelde het creatieve concept en de communicatiestrategie, waarin ook online een rol speelt. De campagne haakt in op actuele thema's, zoals de nieuwe begroting, de privacyregels en het fiscale jaar.

Account director Catelijne Bron laat weten: 'Met deze campagne hebben we een mooie manier gevonden om alle verschillende uitdagingen, doelgroepen en boodschappen vanuit één overkoepelende merkbelofte te adresseren, zonder dat het een poldercampagne wordt.'

'Nieuwe perspectieven' is het thema waarmee Admix twee jaar geleden het BDO-account verwierf, na een pitch tussen drie bureaus. Sindsdien is het thema vooral op product- en dienstniveau toegepast. Suzanne Broekhof, hoofd marketing en communicatie bij BDO, zegt: 'Onze marketingdoelstellingen vroegen om een volgende stap: een stevige corporate merkcampagne waarmee we impact maken en onze naams-, propositie- en inhoudsbekendheid een boost geven. In alle markten waar we actief zijn. Uiteraard met als doel om nieuwe doelgroepen te bereiken en nieuwe kansen te creëren voor al onze lines of service.'

Bekijk de campagnewebsite hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken