Rebranding voor Computer Profile en Fleet Profile
- B2b
- 22 jan 2019 @ 10:37
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Zakelijk
- 22 jan 2019 @ 10:37
- Redactie MarketingTribune
De bedrijven Computer Profile en Fleet Profile gaan samen verder onder de naam Smart Profile. De nieuwe bedrijfsnaam sluit aan bij de ambitie om de activiteiten uit te breiden naar andere marktsegmenten naast de ICT en Fleet & Mobility.
De naamswijziging is nodig omdat die aansluit bij de ontwikkeling die beide organisaties hebben doorgemaakt: van partner voor direct marketing naar leverancier van geïntegreerde market intelligence-oplossingen voor de B2B-markt, meldt het bedrijf in een verklaring.
‘Net zoals de manier waarop klanten op zoek gaan naar een product of dienst is veranderd, zie je ook dat B2B-marketing- en sales-afdelingen voor nieuwe uitdagingen staan’, zegt oprichter en directeur Michiel Alkemade. ‘Hoe maak je optimaal gebruik van data om het rendement van je activiteiten te vergroten? Als Smart Profile koppelen we market intelligence en demand generation aan elkaar om continu verrijkte inzichten te verkijgen. Door die kwalitatief hoogwaardige inzichten kunnen B2B-organisaties zich op de meest interessante leads focussen en daarmee kostbare tijd besparen.”
De basis van het platform is de market intelligence database waarin interne en externe data over Benelux-organisaties met minimaal 50 medewerkers, wordt samengebracht. Door slimme integratie van data, data-analyse en visualisatie, kunnen B2B-organisaties hun meest kansrijke doelmarkt identificeren en hun eigen data continu verrijken.
Een belangrijke aanvulling op het platform zijn de demand generation-activiteiten, uitgevoerd door de business development specialisten van Smart Profile. Zij adviseren en begeleiden organisaties bij het demand generation-proces. Zo wordt het voor B2B-marketeers makkelijker om qualified leads te genereren en wordt het voor B2B-sales eenvoudiger om leads op te volgen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing