Nominaties Jonge Hanen bekendgemaakt
- B2b
- 11 feb 2019 @ 11:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Award
- 11 feb 2019 @ 11:30
- Sjaak Hoogkamer
Het Genootschap voor Reclame (GVR) heeft de genomineerden voor de meest opvallende verschijningen in het vak tot en met 30 jaar, de Jonge Hanen, bekendgemaakt. Zij zullen zichzelf tijdens het Hanendiner op 4 maart presenteren.
De genomineerden zijn:
Deniz Alkaç (24) is mediaondernemer: oprichter en managing director van productiemaatschappij Bruut Amsterdam. Midden twintig, maar met veel ervaring: Op zijn 15e schreef Deniz o.a. een tweewekelijkse column in de media rubriek van de NRC Handelsblad en op 16-jarige leeftijd stopte hij met school om de talentenopleiding van BNN te volgen. Deniz was daarna als DJ in opleiding o.a. te horen op SLAM en 538. Uiteindelijk startte hij in 2014 op 18-jarige leeftijd Bruut Amsterdam. Het productiebedrijf dat destijds één van de eerste web series van Nederland produceerde.
Jolique Möller (27) is oprichtster van influencer marketing platform Influentials. Toen ze tijdens haar studie in de VS een blog startte, werd ze verliefd op social media. Terug in Nederland richtte ze ilovefashionbloggers op, een platform om bloggers naar de top te helpen. Als snel merkte ze dat er werd gesjoemeld met cijfers in deze markt. Daarom introduceerde ze Influentials om de wereld van influencer marketing makkelijk, transparant en schaalbaar te maken. Met Influentials verbindt ze 6.000 influencers aan bedrijven als L’Oréal, Coolblue en PostNL door middel van haar software platform.
Safi Graauw (30) heeft een achtergrond in de aardwetenschappen en is filmmaker. Daarnaast is hij de oprichter van creatief platform Cavemen. Met zijn combinatie van aardwetenschappen en zijn gevoel voor stijl, esthetiek en verhaal heeft hij menig mens weten te ontroeren in filmprojecten voor organisaties als Justdiggit. Zo werd zijn werk genomineerd op het Wildlife Film Festival en won hij het My Hero International Film Festival in California. Door het vervlechten van milieu-centrische content in sterk, vernieuwend en verhalend beeld slaat hij op geheel eigen wijze een brug tussen mens en aarde.
Naast de uitreiking van de Jonge Haan wordt op 4 maart ook de Coq d’Honneur (jaarprijs) en Coq de Grand Honneur (oeuvreprijs) uitgereikt. Deze prijzen vormen sinds de jaren zeventig van de vorige eeuw de belangrijkste prijzen voor personen die zich verdienstelijk hebben gemaakt in het marketing communicatievak.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing