Gary Raucher nieuwe marketingbaas Asics

Gary Raucher nieuwe marketingbaas Asics
  • B2b
  • 6 mrt 2019 @ 12:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Gary Raucher is de nieuwe marketingbaas EMEA van Asics en gaat de afdeling Marketing en Merchandising Product in de hele regio leiden. Met meer dan 20 jaar marketing ervaring heeft Raucher volgens Asics een bewezen trackrecord op het gebied van transformatie en groei.

Raucher was hiervoor onder meer marketing verantwoordelijke bij TomTom en Philips. In beide rollen wist hij dankzij marketingtransformatie forse groei voor beide merken af te dwingen. Hij wordt gezien als een deskundige als het gaat om het bouwen van wereldwijd opererende merken. Alistair Camer, CEO of Asics EMEA over de benoeming: ‘Raucher is een zeer ervaren marketeer met een prima ambitie en trackrecord. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij onze nieuwe category organisatie met veel verve naar meer groei gaat leiden. Dankzij de recente organisatiewijzigingen zijn we in staat om specifieke category strategieën uit te voeren.’   

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken