Heleen Crielaard, hoofd marketing particulieren, weg bij Rabobank
- B2b
- 26 sep 2019 @ 15:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 26 sep 2019 @ 15:31
- Sjaak Hoogkamer
Na ruim 13 jaar heeft Heleen Crielaard besloten om Rabobank per 1 november 2019 te verlaten. Dit na een jarenlange carrière binnen de bank, waarbij ze de hele periode werkzaam is geweest in het communicatie- en marketingdomein. Crielaard beraadt zich in de tussentijd op een volgende carrièrestap.
Crielaard heeft Rabobank, zo laat de bank weten, in genoemde periode toonaangevend en trendsettend gemaakt op het vlak van sponsoring. Later was ze verantwoordelijk voor Merk en Marketingcommunicatie. Sinds medio 2016 draagt ze de eindverantwoordelijkheid voor Marketing Particulieren, waarbij ze de afgelopen drie jaar een belangrijke rol speelde in het vormgeven van een volwassen cross-functionele marketingdiscipline binnen de bank.
Heleen Crielaard vindt het tijd voor iets nieuws en vertrekt per 1 novemer bij Rabobank
Crielaard vertrekt met pijn in het hart: ‘Rabobank is een prachtig bedrijf waar ik met veel plezier heb gewerkt en veel kansen heb gekregen om telkens weer iets nieuws te doen en door te groeien. Maar na 13 jaar is het tijd voor iets nieuws, waar ik weer met volle passie en energie in kan duiken.’
Met het vertrek van Crielaard neemt de Rabobank en afdeling Marketing, aldus de verklaring, afscheid van een markante persoonlijkheid, vakvrouw én bovenal een gewaardeerd teamlid. ‘Door haar energie en vakmatige passie heeft ze veel voor de bank gerealiseerd, zowel op inhoudelijk vlak, als bij de ontwikkeling en begeleiding van de volgende generatie marketing- en communicatieprofessionals.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing