Heleen Crielaard, hoofd marketing particulieren, weg bij Rabobank

Heleen Crielaard, hoofd marketing particulieren, weg bij Rabobank
  • B2b
  • 26 sep 2019 @ 15:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Na ruim 13 jaar heeft Heleen Crielaard besloten om Rabobank per 1 november 2019 te verlaten. Dit na een jarenlange carrière binnen de bank, waarbij ze de hele periode werkzaam is geweest in het communicatie- en marketingdomein. Crielaard beraadt zich in de tussentijd op een volgende carrièrestap.

Crielaard heeft Rabobank, zo laat de bank weten, in genoemde periode toonaangevend en trendsettend gemaakt op het vlak van sponsoring. Later was ze verantwoordelijk voor Merk en Marketingcommunicatie. Sinds medio 2016 draagt ze de eindverantwoordelijkheid voor Marketing Particulieren, waarbij ze de afgelopen drie jaar een belangrijke rol speelde in het vormgeven van een volwassen cross-functionele marketingdiscipline binnen de bank.

Heleen Crielaard vindt het tijd voor iets nieuws en vertrekt per 1 novemer bij Rabobank

Crielaard vertrekt met pijn in het hart: ‘Rabobank is een prachtig bedrijf waar ik met veel plezier heb gewerkt en veel kansen heb gekregen om telkens weer iets nieuws te doen en door te groeien. Maar na 13 jaar is het tijd voor iets nieuws, waar ik weer met volle passie en energie in kan duiken.’

Met het vertrek van Crielaard neemt de Rabobank en afdeling Marketing, aldus de verklaring, afscheid van een markante persoonlijkheid, vakvrouw én bovenal een gewaardeerd teamlid. ‘Door haar energie en vakmatige passie heeft ze veel voor de bank gerealiseerd, zowel op inhoudelijk vlak, als bij de ontwikkeling en begeleiding van de volgende generatie marketing- en communicatieprofessionals.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken