Marieke Willemsen nieuwe marketingmanager Toyota
- B2b
- 2 okt 2019 @ 15:03
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Automotive
- 2 okt 2019 @ 15:03
- Sjaak Hoogkamer
Per 1 oktober 2019 begint Marieke Willemsen als General Manager Marketing bij Toyota importeur Louwman & Parqui. Ze komt van KPN en volgt Willem Verschuur op die de afgelopen 4,5 jaar verantwoordelijk was voor marketing.
In de telecommunicatiebranche werkte Marieke Willemsen onder meer voor Telfort, KPN en internetprovider XS4ALL waar ze verantwoordelijkheid droeg voor (online) marketing, communicatie en product management. In haar laatste functie als Manager Commercie XS4ALL was zij onder andere verantwoordelijk voor de herpositionering van XS4ALL en de groei in NPS (klantentevredenheid).
Datastromen
Willemsen: ‘Ik denk dat mijn commerciële gedrevenheid en kennis van de subscriptionmarkt in combinatie met klant- en datafocused werken heel goed aansluiten op de ontwikkelingen in de autobranche. Hierin zullen snelgroeiende digitale datastromen namelijk grotendeels bepalend zijn voor het succes.’
Willemsen volgt Willem Verschuur op, die de rol van General Manager Marketing de afgelopen 4,5 jaar heeft vervuld. Willem Verschuur gaat als Groepsdirecteur leidinggeven aan ID&D (Innovation, Digital & Data), een nieuwe divisie binnen Louwman Group. De ID&D Divisie zal fungeren als katalysator van onderscheidende ideeën en strategieën op het gebeid van new mobility, innovatie, data, e-commerce, nieuwe media en technologie.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing