Marco Knoot marketingdirecteur Renault Benelux
- B2b
- 7 nov 2019 @ 16:07
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 7 nov 2019 @ 16:07
- Redactie MarketingTribune
Marco Knoot (39) is per november 2019 aangesteld als Directeur Marketing bij Groupe Renault Benelux en hiermee verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Renault Nederland en Renault België Luxemburg.
Knoot neemt de functie over van Thomas Brient, die de functie Marketing Director for Performance Europe heeft aanvaard op het hoofdkantoor van Groupe Renault in Parijs.
Knoot studeerde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en trad in 2010 bij Renault Nederland in dienst als Senior Product Manager. In 2013 ging Knoot aan de slag als Team Manager Product Marketing voor Renault en Dacia, waarna hij in 2017 naar Engeland vertrok voor een functie van Territory Manager voor het merk Alpine, dat deel uitmaakt van Groupe Renault.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing